Gå til innhold

Bokmerker opera lagres hvor?

Anbefalte innlegg

Ok. Da er Opera for symbian innstallert. Har konvertert bokmerkene mine på den bærbare og lastet filen inn til minnekortet på mobilen. Problemet er at jeg ikke finner Application data katalogen på pc-suiten til mobilen (E65). Har bladd igjennom alle katalogene på mobilminnet. Hvor skal jeg legge bokmerkefilen? Jeg innstallerte opera til mobilminnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer nok det. På symbian 3rd edition filer blir systemfiler skjult og nektet adgang til. Det ligger f. eks. en mappe som heter private på mitt minnekort, men telefonen nekter meg adgang til den.

Ha enda ikke prøvd å ta ut minnekortet og sett om jeg får tilgang til filene via en kortleser.

Lenke til kommentar
Det stemmer nok det. På symbian 3rd edition filer blir systemfiler skjult og nektet adgang til. Det ligger f. eks. en mappe som heter private på mitt minnekort, men telefonen nekter meg adgang til den.

Ha enda ikke prøvd å ta ut minnekortet og sett om jeg får tilgang til filene via en kortleser.

9348858[/snapback]

Fant netopp ut at Opera for symbian ikke støtter importering av bokmerker. Så da så... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...