inoan Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Se topic. Kommer ikke inn på den aktuelle downloadsiden. Takk Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 dette fordi du sikkert har kjørt ad-aware som har fjernet masse. Og enkelte av disse trengs for å kjøre Imesh dessverre. Jeg tror du ikke kommer utenom dette, hvis du har tenkt å benytte deg av nevnte program. Men du kan jo legge den inn på nytt, og kjøre ad-ware og kjøre mem. scan and light og deep scan. Da dette fjerne det meste. Men ikke kjøre scann på c: eller den disken os'et ligger på. Da dette vil fjerne programmet igjen. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Fryktet nok det. Kjører install igjen, jeg. Takker dude.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg tror du ikke kommer utenom dette, hvis du har tenkt å benytte deg av nevnte program. Ern! Feil. Det finnes en spywarefri versjon. http://mek.la/soft/p2p/ Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Som divXdude sier kan du fjernen en del av de unødige filene som kommer med imesh med Ad-aware..har prøv dette selv.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Men ikke alt. Da funker ikke Imesh lengre. Klienten linken bringer deg til er 100% spywarefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå