Eddie123 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har en HP Pavillion 750.no, med AMD Athlon XP1800+ prosessor. Jeg har tenkt å oppgradere til en bedre CPU (XP2400+ eller 2600+), men er ikke i stand til å finne ut om hovedkortet støtter dette. HP kan eller vil ikke svare, og MSI, som har laget hovedkortet, svarer aldri på henvendelser.... Sisoft Sandra sier at hovedkortet er av typen MSI MS-6382, men etter litt søking på MSI sin hjemmeside finner jeg ut at det finnes 2 versjoner av dette kortet, og jeg vet ikke hvilket.... Noen som kan hjelpe meg, og fortelle om det er mulig å oppgradere CPU, evnt om jeg må oppdatere BIOS først? Takk Lenke til kommentar
milamber Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Siden det er MSI så skriver de gjerne på hovedkortet hvilken modell det er. Ta av lokket på kabinettet og ta en titt på hovedkortet. De pleier å skrive ned mellom PCI plass nr. 2 og 3 hvis nr. 1 er den som er nærmest AGP sloten. Det står gjerne med relativt store hvite bokstaver. Det gjør det ihvertfall på de kortene jeg har hatt og har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå