mcgroven Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Peter Molyneux glimret med sitt fravær i Leipzig, uten at det satte en demper på Lionheads ambisjoner for spillmediet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Oppfølgeren til Fable skal etter planen komme ut på Xbox 360, Tja, da er det bare en ting å si: -vi pcgamere VIL ha det vi også, SAMTIDIG, og ikke et år eller to etter Endret 24. august 2007 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "Dessuten vil erfaringspoengene hele tiden variere i forhold til motstanderen. Lionhead var vage på hvilke variabler som skal gjelde her, men de vil for en hver pris unngå gjenntatt nedslakting av fiender for erfaringspoengenes skyld." Hvis spillet ender opp som Oblivion, bare uten mulighet til å installere mods, kommer jeg ikke engang til å vurdere å kjøpe det. Virker som de skal ha liknende levlesystem hverfall... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gledet meg lenge til Fable2. Fable var et fantastisk spill. Selv synes jeg en blanding mellom Fable og Oblivion ville vært perfekt, da begge spillene har mangler som det andre spillet retter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg