Hippus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei.. jeg har ett geforce 6800 kort i min bærbare pc, så lurer jeg på hvordan jeg kan få c film på tv med en s-video kabel? Det er noen instillinger i skjermkortet vet jeg men ikke hva :S:S Hjelp meg Lenke til kommentar
Hippus Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 hjeeeeeeeeeeelp Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis du vil aktivere secondary skjerm så kan du: Høyreklikke på skrivebord -> egenskaper -> Innstillinger -> velg secondary skjerm -> velg riktig oppløsning, merk ruten der det står "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen" og trykk ok eller bruk. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Og etter du har gjort det kan det vær at du får problemer med å se film på tv skjermen. Da må du sette tv skjermen som Primary. OBS! Hvis du glemmer å sette den tilbake kan du få trøbbel med å finne skjermene Trust me.. har samme kortet. Etter den siste oppdateringen har det vært litt dummi funksjonen det kortet der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå