Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg må alltid ta initiativ

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en kjæreste som jeg har holdt på med i en måneds tid nå.

Jeg føler at vi er veldig trygge på hverdandre og slikt.

Men på skolen er det alltid jeg som kommer bort til henne i friminuttene. Jeg kysser henne først. Når vi skal ut i byen, må jeg alltid labbe etter henne og hennes venninner, ellers så bare går hun uten meg, med de.

Jeg skal konfrontere henne med dette. Men vet ikke helt hvordan det er best å si det :dontgetit:

Vi er begge 15 år

Kan noen hjelpe meg litt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler om makt. Du lar hun behandle deg som en puddel. Ingenting kommer til å skje med mindre du endrer oppførsel og slutter å dilte etter henne og hennes venniner. Men kanskje hun er en av de som vil ha en puddel. Da får du droppe hun. Men hvis dere begge er 15 så har dere liten erfaring med forhold og setter og prøver hverandres grenser.

Lenke til kommentar
Det handler om makt. Du lar hun behandle deg som en puddel. Ingenting kommer til å skje med mindre du endrer oppførsel og slutter å dilte etter henne og hennes venniner. Men kanskje hun er en av de som vil ha en puddel. Da får du droppe hun. Men hvis dere begge er 15 så har dere liten erfaring med forhold og setter og prøver hverandres grenser.

9345894[/snapback]

Nei, hun vil ikke ha en puddel ;P

Men da gjør jeg som dere sier :) Lar vær å dilte etter henne, og ser hva som skjer :)

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei, igjen :) Det kunne jo ikke gått stort bedre. Jeg lot henne være. Snakket til henne og slikt, men jeg gikk ikke bort til henne i friminuttene og slikt, da sto jeg heller med mine venner. Så 3. time kom hun bort og spurte om hun kunne prate med meg. Så hun lurte på hva som hadde skjedd. Så da konfronterte jeg henne med mine meninger.

Takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Så slutt å ta initiativ. Det funker fett.

9371428[/snapback]

Funker dårlig vis du er gutt, 90% av jentene vil ikke ta initiativet, ihvertfall det inntrykket jeg har.

9371575[/snapback]

Nja, er ikke helt min erfaring. Hvis jenta virkelig er intressert, så kommer hun bort til deg.

Lenke til kommentar
Snakk med henne om at du vil at hun og skal ta initiativ. Jenter takler faktisk å høre sånt. Det at typen/damen din plutselig slutter å ta initiativ virker jo som om de har mistet interessen, så det vil jeg absolutt ikke anbefale. -.-

9375078[/snapback]

Eh? Leste du ikke hele tråden? Han har faktisk snakket med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...