Mikr89 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Som overskriften sier så lurer jeg på om noen vet om det er lenge til hdmi kabel til vannlig xbox 360 kommer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I vanlig XBOX 360 tenkjer eg at du meinar "den gamle" premium og core. Det vil nok ikkje koma HDMI ledning til desse, då den ikkje har kontakt til det. Kjøper du derimot ein ny 360 i nær framtid, elite eller premium, så vil du få HDMI kontakt. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 I vanlig XBOX 360 tenkjer eg at du meinar "den gamle" premium og core. Det vil nok ikkje koma HDMI ledning til desse, då den ikkje har kontakt til det. Kjøper du derimot ein ny 360 i nær framtid, elite eller premium, så vil du få HDMI kontakt. 9344856[/snapback] uhh? Er ikke dette en hdmi kabel da http://xcm.cc/xcm_white_360_hdmi_1080p_cable.htm Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Må være HDMI-utgang på Xboxen også vet du Dagens Core og Premium har vel bare "analoge" utganger pr. dags dato. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser ut som om den har hdmi i begge ender. Utgangen på 360'en (de "gamle") har ikke digital støtte, dermed vil det orginale signalet være analogt. Om denne kabelen du viser til gjør det om til digitalt, vil det usnsett ikke bli bedre enn det som xboxen din i utgangspunktet sender ut pr i dag. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det han lurer på er vel når Xbox360 Premium vil bli solgt med HDMI utgang her i Norge (De har allerede begynt å selge slike i USA) ? Svaret er at det er det ingen som vet. Mest sannsynlig når lagrene er tømt for de gamle xboxene som ikke har HDMI utgang. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Av de som blir solgt med HDMI i USA, er det noen som veit hva slags DVD-rom det er i disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå