ok2005 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fikk en brukt PS2 i dag. problemet er at når jeg slår den på så lyser den grønt i 1 sekund og blir rød igjen. Er det noen her fra Oslo området som vet å fikse PS2 maskiner? evnt chipping, etc. Jeg skal prøve en annen strømforsyner før jeg gjør noe, men hvis det ikke hjelper må jeg ha extern hjelp :-) på forhånd takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 http://www.spillchip.com/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hør med jollyroger her inne du Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hør med jollyroger her inne du 9346866[/snapback] Har han flytta til Oslo? Uansett, feilen du referer til har ingenting med strømforsyningen å gjøre. Hvis maskinen er moddet kan det være en kortslutning i punktene b,g,h,i - dette pleier å gjøre akkurat det du forklarer. Kan også være en av de 14 fusene som har røket. Er ikke maskinen moddet er det ivertfall ikke første feilen Lenke til kommentar
ok2005 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ok:-) veit ikke om den er moddet, men uansett om den er det eller ikke så vil det kanskje være ok å ringe spillchip? takk for svara i allefall. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Har han flytta til Oslo? Nei det har jeg ikke, men Horten er ikke så langt fra Oslo Hvis maskinen er moddet kan det være en kortslutning i punktene b,g,h,i - dette pleier å gjøre akkurat det du forklarer. Ved kortslutning i de pkt. bios, får en slått på maskinen. Men bilde forblir svart. Feilen her ligger et annet sted. Og ikke umulig å reparere. Men vanskelig på et forum. Jeg må se maskinen. Endret 24. august 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå