Kamex Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja, dette er et desperat emne, men folkens (datagenier), jeg trenger virkelig deres hjelp! Jeg har fått meg en minnepenn (hvis man kan kalle det det). Men dette er ingen vanlig eller billig minnepenn. Det er en Imation ( - Micro Hard Drive) med 4 GB lagringsplass (ser ut som en hengelås hvor hengelen er USB forgreiningen man stikker inni) OG den har en "security manager" (og det er Security Manageren som mobber meg) Jeg kan bruke dingsen som en ordinær minnepenn (åpne mappen og kopiere/klippe/lime inn mapper/dokumenter/annet), men det fant jeg ikke ut før etter jeg hadde installert Security Manageren og brukt dens funksjon på å hente ting (alt jeg hadde i Mine Dokumenter - har fått ny PC og alt på den gamle skal slettes fordi den skal selges, derfor må dette skje noenlunde fort!) Jeg vet at dette er lite info, men for dere som har denne greia og vet hvordan ting skal slettes fra Security delen av minepennen (jeg kan slette alt som ligger der om jeg bruker den "vanlige minnepenn-funksjonen", men det dukker opp igjen neste gang jeg bruker den pga. Security Manageren) (jeg må legge alt innpå på nytt pga. uorden og det er nettopp slettingen jeg sliter med... Det er jo en Security Manager og da skal jo liksom sletting være vanskelig T_T) eller om dere genier har en brutal måte å kvele greia på så alt blir slettet (sånn CTRL ALT DEL funksjon ) ? Om dette er postet feil sted, vær så snill å si ifra, veiled meg og så skal jeg legge igjen beskjed til moderator/administrator om å stenge/slette dette emnet Første gang jeg bruker diskusjon.no (dette er altså et emne fra NF som jeg ikke fikk mye hjelp på). Lenke til kommentar
Kamex Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Dette er altså minnepennen jeg snakker om for dere som ikke har oversikt over modellene. (Og det er det jo de færreste som har) Endret 23. august 2007 av Kamex Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spesiell sak ... Men, det du kan prøve: Gå inn i "Min datamaskin"/"My Computer", finn stasjonen for minnepinnen din, høyreklikk og velg "Format(er)". Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå