jozor Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 jeg måtte demontere hele anlegget fordi jeg punkterte : / (reservedekket lå under) nå har jeg fått kobla til alt riktig(mene jeg) koblet sammen kondensatoren og alt. men på forsterkeren lyser protect lampen Hva er det som kan være galt? har ikke kobla feil. veldig sikker. andre ting som kan være feil? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sikringen på forsterker'n har ikke gått? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jordinga til forsterkeren kanskje? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du kan jo prøve å koble fra alle høyttaler-elementene, for så å koble på ett og ett element av gangen. Den lampa der skal lyse om en av utgangene er overbelastet/kortsluttet. Med dette finner du ut hvilken kanal det er snakk om. Har du en sub, kan feilen ligge i kassen... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan være strømkablene er litt "flisete", sjekk om det er noen tråder som stikker ut og kortslutter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Svarer for ham jeg: Sikringa er hel Jordinga er bra Lyser protect selv om bare strøm, styrestrøm og jording er tilkobla Strømkabelen ser bra ut I morra skulle han ta den med til en som driver med bilstereo så han får ta den opp å se åssen den ser ut inni.... Men kom gjerne med flere svar om dere tror det kan være noe annet Endret 23. august 2007 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå