Jan-E. Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Har kjøpt en Logitech Harmony fjernkontroll og i programvaren til den finnes Winamp. Fra før har jeg liggende en IR-mottaker for USB-port. Spørsmålet er, finnes det et program som kan oversette fra IR-mottakeren til Winamp? Eller noe annet lurt Endret 23. august 2007 av Jan-E. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! Jeg hakke peiling på ir program på winamp men via bluetooth kan man styre. Har du den mobiltelefon med symbian s60 ? Ikke nyeste s60 3rd! For hvis du har kan du sjekke denne siden http://www.mtvoid.com/index.html Genial program, bruker det med nokia n-gage for å styre musikken på pcen. Genialt når vi drekka. Pcen skjules bort, og jeg styrer med mobilen ! :-D Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du kan prøve og legge til nye hotkeys, og når du velger hotkey trykker du bare på den passende knappen på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er vel mer opp til programvaren til IR mottakern enn selve Logitech'en det der desverre. Så sjekk hvilken programvare du finner til den, og sjekk også om programmer av typen MediaPortal eller MS MediacCenter støtter den. Selv om de ikke er Winamp så duger de meget godt med det ekstra brukervennlige innslaget av fjernkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå