fompa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Heisan folket Jeg går på folkehøgskole, med sykling som hovedfag, og trenger en ny racing sykkel, jeg har bare en terreng sykkel nå som er litt sån sliten... Lurte på hva folket anbefaler i prisklassen 7-9000, + Tilbehør" pedaler, sko etc. Kommer til å sykle en del etterhvert, siden jeg er med noen av norges beste syklister, blant annet Knut Anders Fostervold. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Bianchi har noen billige og ganske bra modeller! Edit: Er vel ikke så mange sykler til den prisen Endret 23. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor ikke spørre gutta du går på skole med? De har forhåpentligvis peiling. Mine tips: Komplett Shimano (Tiagra eller bedre), carbon fremgaffel og en rammegeometri som passer deg! Lenke til kommentar
fompa Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor ikke spørre gutta du går på skole med?De har forhåpentligvis peiling. Mine tips: Komplett Shimano (Tiagra eller bedre), carbon fremgaffel og en rammegeometri som passer deg! 9350655[/snapback] jada, de har peiling, men må bare spørre litt rundt før jeg gjør noen framstøt hehe... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Smart club sin Alprace Montelimar er på tilbud til 8990 nå. Fullkarbon med ultegra gir, tektro bremser, FAS og Ritcheydeler med mer og Shimano wh-r550 hjul. Sykler rundt på en sånn en, meget fornøyd. Bare du får tak i en i rett størrelse. 8,4kg i størrelse 53 med Look Classic pedaler. Kommer med ultegra 12-23 kassett og 53-39 krank, noe som hvertfall meg er for tungt. Så har skiftet kassett til 12-27 for de bratte og lange bakkene. Endret 25. august 2007 av TheDarkListener Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvilken skole går du på? Trek har modeller i prisklasser fra 5000-9000kr, sjekk ut trek.no, ev. så har xxl scott til under 10 000, kommer helt ann på hva du skal bruke den til og hvor ofte. skal du bruke den ofte bør du nok opp i minst 15-20 000kr for å få noe å prestere bra med jevnlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvis du ønsker å legge på en høvding til, så får du jubileumsmodellen til Jamis i fullkarbon. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Etter hva jeg har hørt er de utsolgt for den i normale størrelser, og får ikke inn igjen så. Kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 HAr kjøpt meg sykkel, å skal hente den i posten etterpå kan ta noen bilder å legge ut når den er "klar" Jeg går på Høgtun Folkehøgskole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå