Gå til innhold

Kjøp av racing sykkel


fompa

Anbefalte innlegg

Heisan folket :)

 

Jeg går på folkehøgskole, med sykling som hovedfag, og trenger en ny racing sykkel, jeg har bare en terreng sykkel nå som er litt sån sliten...

 

Lurte på hva folket anbefaler i prisklassen 7-9000, + Tilbehør" pedaler, sko etc.

 

Kommer til å sykle en del etterhvert, siden jeg er med noen av norges beste syklister, blant annet Knut Anders Fostervold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke spørre gutta du går på skole med?

De har forhåpentligvis peiling. :)

 

Mine tips:

Komplett Shimano (Tiagra eller bedre), carbon fremgaffel og en rammegeometri som passer deg!

9350655[/snapback]

 

 

jada, de har peiling, men må bare spørre litt rundt før jeg gjør noen framstøt :p hehe...

Lenke til kommentar

Smart club sin Alprace Montelimar er på tilbud til 8990 nå. Fullkarbon med ultegra gir, tektro bremser, FAS og Ritcheydeler med mer og Shimano wh-r550 hjul. Sykler rundt på en sånn en, meget fornøyd. Bare du får tak i en i rett størrelse.

 

8,4kg i størrelse 53 med Look Classic pedaler. Kommer med ultegra 12-23 kassett og 53-39 krank, noe som hvertfall meg er for tungt. Så har skiftet kassett til 12-27 for de bratte og lange bakkene.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Hvilken skole går du på?

 

Trek har modeller i prisklasser fra 5000-9000kr, sjekk ut trek.no, ev. så har xxl scott til under 10 000, kommer helt ann på hva du skal bruke den til og hvor ofte. skal du bruke den ofte bør du nok opp i minst 15-20 000kr for å få noe å prestere bra med jevnlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...