Nutjob Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei! Eg er på utkikk etter ein nettbutikk (helst norsk) som selger rock og metall relaterte produkter! Snakker om band som Ac/Dc, Metallica, Disturbed osv.. Er det nokon som har nokon butikkar dei vil anbefalle? Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det lurer jeg også på Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg vil ha metallica skjorte ;/ Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Her er ein samletråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738996 Edit: Lefi Endret 23. august 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ops, "svar" i staden for "rediger". Endret 23. august 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Natroth Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) jeg har lett nå en stund på nettet, men finner ingenting. jeg leter etter skuldervesker for menn. men på de få sidene jeg finner, står det ikke spesifisert om skulderveskene er for kvinner eller menn. har dere noen tips til meg? Endret 14. juni 2009 av Natroth Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 jeg har lett nå en stund på nettet, men finner ingenting. jeg leter etter skuldervesker for menn. men på de få sidene jeg finner, står det ikke spesifisert om skulderveskene er for kvinner eller menn. har dere noen tips til meg? Er noen vesker hos Desertpunk.com. Man ser vel ganske greit om de passer best til menn eller kvinner, og så kan du eventuelt bare kjøpe den du liker best selv, og drite i hva som er til hvilket kjønn. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De selger jo en del merchandise på sidene en bestiller musikk fra. Jeg har hvertfall sett det på Sound Of Noise og Aftermath. Begge er norske, har gode erfaringer med begge butikkene når det kommer til musikk hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jeg har lett nå en stund på nettet, men finner ingenting. jeg leter etter skuldervesker for menn. men på de få sidene jeg finner, står det ikke spesifisert om skulderveskene er for kvinner eller menn. har dere noen tips til meg? Er noen vesker hos Desertpunk.com. Man ser vel ganske greit om de passer best til menn eller kvinner, og så kan du eventuelt bare kjøpe den du liker best selv, og drite i hva som er til hvilket kjønn. Så faen om du må bestille der! Bestilte en bag for 4 måneder siden, har ikke kommet enda... Heldigvis brukte jeg postoppkrav.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå