ziwiz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei. Grunnet høyt støynivå er jeg på jakt etter en ny kjøler til min ATI HD-2900XT. Men det viser seg å være vanskelig å finne noen plasser dem selger kjøling til dette kortet. Jeg har kommet over en kjøler fra Thermalright som virker lovende, men det er ingen webshops som har denne til salgs.HR-03/R600 heter denne. Såeh er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne eller en annen kjøler? Endret 23. august 2007 av ziwiz Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har selv sett etter en ny kjøler, men har ikke funnet noen som er i salg ennå. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ser etter det samme.. Eneste eg har komt over er denne vannblokken fra microplex. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23393&mcat=14s277 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 av alle ting som kommer treigt til norge så er kjøle utstyr noe av det seneste. kan gå måneder fra du ser det i utlandet til de lander her i landet.... Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Denne + denne skal visst passe til et hd 2900xt. Jeg bestiller i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå