Da_Assassin Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg har akkurat nylig flyttet inn i ett bofellesskap, på loftet i ett gammelt trehus. For øyeblikket har vi ikke noe nett, men det skal vi ordne snart. Det som er saken er at jeg selv bor på toppen, 3 etasje/loft mens den trådløse routeren er i 1 etasje. Jeg er redd det kan bli litt svake signaler pga. noe rar planløsning, og mye vegger/tak. Hva er den ekleste måten å få litt kraftigere signaler? (For øyeblikket har jeg ikke noe produkter å vise til eller slikt ettersom jeg ikke har helt oversikten selv.) EDIT 1: Etter litt omtanke, 2min, kunne jeg egentlig tenkt meg en boks som forsterker signalet midt i huset, og kanskje en mottaker i stua på loftet, som deretter man kunne koblet nettverkskabel rett i pcen med. Det fordi jeg ikke har noe trådløst nettverkskort, og fordi det hadde vært praktisk å ikke måtte koble seg til nettet hele tida (selvom det skjer automatisk). Og ja, jeg er student, så det bør ikke koste alt for mye. Håper noen kan hjelpe meg Endret 23. august 2007 av Da_Assassin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå