Kuldesjokk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei. Skulle sette opp nettverket på en ny pc her, men jeg har rotet vekk arket med nettverksnøkkelen ... Er det mulig å få hentet den ut av en annen pc på nettverket som allerede har registrert nettverksnøkkelen? På forhånd takk ... Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Det er mulig, hvis dialogen hvor nettverksnøkkelen registreres har en hake for "vis tekst" (eller noe lignende). Det finnes sikkert en slags "hack" for dette, men ikke som jeg har vært borti. Alternativet er alltids å resete routeren og konfigurere den på nytt Endret 23. august 2007 av TheHead Lenke til kommentar
HPh Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du kan vel gå inn på ruteren og finne ut hva nettverksnøkkelen er for noe.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 How to do? Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Logg inn på routern og se på wireless setting e.l. Der står nøkkelen. Logg på routern ved å skrive 192.168.1.1 , eller det som er gateway, i addresselinja. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Adressen kan også våre 10.0.0.1 Åpne command prompt på en maskin som står i nettverket og skriv ipconfig. Da kan du se hva default gateway er . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Logg inn på routern og se på wireless setting e.l.Der står nøkkelen. Logg på routern ved å skrive 192.168.1.1 , eller det som er gateway, i addresselinja. 9344711[/snapback] 192.168.0.1 var gatewayen, men hvordan logger jeg på? Lenke til kommentar
wikket Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei. Skulle sette opp nettverket på en ny pc her, men jeg har rotet vekk arket med nettverksnøkkelen ... Er det mulig å få hentet den ut av en annen pc på nettverket som allerede har registrert nettverksnøkkelen? På forhånd takk ... 9343995[/snapback] evt. det enkleste er å laste ned SIW på en av pc'ene som er på nettet http://www.gtopala.com/ Deretter velger du "secrets" på diagnostics. denne henter ut lagrede passord på maskinen, bla nettverksnøkler. løst Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 takker meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå