Ditech Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sikkerhet Drivstofføkonomi Antall seter Fleksibilitet Nybilpris Utstyr Image Kjøreglede 0-100kmt og toppfart Komfort Opprinnelsesland Kvalitetsfølelse Serviceintervaller og reservedelspriser Ta gjerne med noen egne kategorier om det passer bedre, men få med de som er listet opp. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Rangert fra mest viktigt til uviktig: Kjøreglede Kvalitetsfølelse Utstyr Image Komfort Serviceintervaller og reservedelspriser 0-100kmt og toppfart Drivstofføkonomi Sikkerhet Antall seter Fleksibilitet Opprinnelsesland Nybilpris Siste fordi jeg foreløpig ikke har råd til ny bil, så det er uaktuelt å tenke på i det hele tatt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 - Innkjøpspris - Utseende - Driftssikkerhet - Kjøreglede - Driftsøkonomi (drivstoff, deler osv) - Plass - Akselerasjon - Kvalitetsfølelse Ja, jeg har lite penger og har merket at jeg ikke klarer å ta vare på bilen min, så neste gang jeg skal kjøpe bil skal jeg ha noe stygt og gammelt noe som bare går og går og går og går og i tillegg bruker lite bensin. Dumt jeg ikke liker eldre Volvoer, da. Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fra viktig til mindre viktig. - Pris - Utseende - Sikkerhet - Motor - Driftsøkonmi Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kjøreglede Nybilpris Komfort Kvalitetsfølelse Sikkerhet Drivstofføkonomi Utstyr Fleksibilitet 0-100kmt og toppfart Image Opprinnelsesland Serviceintervaller og reservedelspriser Antall seter Her er min liste. De to øverste punktene er de to jeg har vurdert først når jeg nå har lett etter bil. Passerer bilen kravene for kjøreglede og pris, så blir resten vurdert sånn ca i denne rekkefølgen. Skal du bruke disse rangeringene til noe Ditech? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ta gjerne med noen egne kategorier om det passer bedre, men få med de som er listet opp. 9343892[/snapback] Miljøvennlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå