ventle Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvilken type ram må jeg kjøpe som passer? SO-DIMM DDR2 667 Mhz skal være ett sikkerstikk... komplett.no har en minnevelger der du kan velge din maskin og se hva slags ram som passer, men det er høyst sannsynlig SO-DIMM DDR2 667 Mhz. Lenke til kommentar
TailGuard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har nå kjøpt Hp Pavilion TX1345eo Jeg gidder ikke å skrive så mye om den nå, men er positivd overrasket over den. Hadde litt startvansker, men oppdatering av en del drivere gjorde den stabil. Som folk har skrevet før, så er følsomheten på skjermen litt lav, men ved bruk av pennen som følger med, og de rette innstillingene, så er denne maskina en drøm... Det samme gjelder mediasenteret. Den fungerer veldig bra. Ikke noe hakking og bruker du fjernkontrollen som følger med. er det komplett.. Jeg kjøpte PC-en hos pcutstyr.no .. Litt dyrere, men tør ikke å gamble på å kjøpe hos en forhandler som du ikke ved om den eksisterer om 2 mnd. Greit å ha litt støtte ved eventuelle garantisaker.. Lenke til kommentar
RobotFood Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hvis du skal kjøpe den, ikke vent med å kjøpe ekstra RAM. Jeg bestilte PCen og en 2 gb brikke med RAM med en gang. Den er helt OK med 1 gb, men ta heller ut den ene 512 mb brikken og erstatt den med en 2 gb brikke. Da går alt så mye bedre. Jeg har en 2gb brikke, pluss den ene av de to 512 mb brikkene som fulgte med maskinen stående i nå. (Det står på HP sine sider at den tar opp til 2 gb RAM, men det er bare tøys. Den tar opp til 4 gb - 2 slots á 2 gb brikker = 4 gb.) hva slags 2gb brikke kjøpte du, tenkte jeg skulle oppgradere også. Endret 14. januar 2008 av RobotFood Lenke til kommentar
RobotFood Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hvilken type ram må jeg kjøpe som passer? SO-DIMM DDR2 667 Mhz skal være ett sikkerstikk... komplett.no har en minnevelger der du kan velge din maskin og se hva slags ram som passer, men det er høyst sannsynlig SO-DIMM DDR2 667 Mhz. passer denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325699 ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 passer denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325699 ? jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå