Mercx Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg husker bare på gamle NettCafe'n i byen der hadde de et ghost program som slettet alt når dagen var omme som de ikke hadde lagt inn selv (Det vil si, ned lastede programmer, musikk o.l som folk laster ned mens de sitter) Har noen peil på et sånn program, skal kjøpe meg pc nå og er for tiden i militæret og der deler vi igrunn på alt, mn gidder ikke gnu PC'n med masse unødvendig tull på mange forskjellige steder på PC'n.. Jeg vet jeg kan alltids lage en bruker på PCen som de kan bruke der jeg kan skru av alle rettigheter mn om de vil høre på en sang eller 2 mens de spiller eller se en film, så er jo ikke det noe stress, mn vil bare ha et greit opprydnings program.. Og angående Virus program, kan noen anbefale noe annet en Norton? Har sett litt på Trend mn åssen er det vs Norton? Føler norton er så stort og krevende, nesten som Vista / XP.. mn kanskje det bare er meg.. Mn takkpå forhånd.. Endret 23. august 2007 av Mercx Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Angående virus program vil jeg anbefale: Avg 7.5 Free edition + Zone Alarm brannmur som også er gratis. To programmer som trenger lite resusser og begge er gratis. Bountyhunter Edit: Leif var her, og alle vennne hans og Endret 23. august 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Mercx Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Takker takker.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg kutta ut Ghost etter en del feil og tull der... En tilsvarende programvare er Acronis True Image. Den versjonen jeg sitter på er Acronis True Image Home v10. Helt tipp topp og knall! Virker slik man forventer det skal gjøre... Tar ikke mange minuttene å legge inn en backup-fil, så er du på "scratch" igjen. Enkelt og greit, legg inn XP/Vista, installer progarmvaren og spill etc. du vil gå tilbake til hver gang du legger inn denne imagefila, og installer True Image... Lag en sånn image-fil, og la folk herje løs så mye de vil. Ved dagens slutt kan du lett slenge inn fra dettee imaget igjen. Ang. antivirus kan jeg lett anbefale ESET NOD32. Merker ikke at jeg har det kjørende i bakgrunnen, oppdateres en eller flere ganger om dagen automatisk, og skriker ut om den finner noe. EdIT: var vist flere som skrev mens jeg skrev gitt.. Endret 23. august 2007 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Mercx Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 O_o Vell høres faktisk ut som om at en rookie som meg selv skal klare det.. hehe får vell prøve dette da.. Takk takk..^^ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vi har et sånt system på skolen. husker selvfølgelig ikke hva det heter da det er over 2 måneder siden jeg har sittet på en skolepc, men skal sjekke det opp så fort jeg kan. (det systemet vi har på skolen "nullstiller" alt når du slår av pc'en) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Angående brannmur - Windows Defender gjør en utmerket jobb! Oppdateres minst hver tredje dag, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 kom forresten over dette programmet nå nettopp et annet sted på forumet. det er ikke samme system vi bruker på skolen, men det gjør omtrent det samme tror jeg. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Angående brannmur - Windows Defender gjør en utmerket jobb! Oppdateres minst hver tredje dag, om jeg ikke tar feil. 9343906[/snapback] Ja, om du liker å ri på store tre hester og synes spioner er litt tøffe så er det sikkert hel max. (basert på mine generelle fordommer om microsoft anti virus produkter ) -Bountyhunter Lenke til kommentar
Mercx Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Jeg skal sjekke det jeg.. Virker jo meget lovende med tanke på all kritikk og tilbakemeldinger.. Skal sjekke litt rundt jeg.. Og ja Ola skal nok kjøre det, hadde allerede plukket den ut.. Lenke til kommentar
Mercx Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Vell Bounty fyr løs jeg er åpent for alt akkurat nå, mn atm er det mitt beste alterativ hittil lissom.. Og noe må jeg vell ha? (Er heller ikke fan av windows generelt, heller ikke AMD, mn life sucks noenganger må du ty til mindre komfortable valg..) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Anti virus - Avg 7.5 Free ZoneAlarm - Gratis brann mur Er de to jeg bruker atm, funker veldig bra synes jeg Bountyhunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Bruker Moonscape på skolen der jeg går. Den speiler pc'n tilbake etter hver restart og den er lynrask. Ser ut til at det fungerer ganske greit. Men når elevene knoter for mye klarer de selvfølgelig å få Moonscape til krasje også (skal en del til) så da kan det være greit å ha en Ghost speiling slik at når det går galt så går det kjapt å rette opp i det igjen. Wiken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå