Bimmelom Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei. Jeg kom hjem fra Frankrike igår, og etter min store fortvilelse er mobilskjermen på telefonen min knust. Dette skal vel gå under reiseforsikring? Hva nå ? Jeg har ikke mulighet å være uten telefon lenge. I bunn og grunn ikke mulighet å være uten telefon i det hele tatt. Jeg mener å ha hørt at det er noe "ny telefon innen 48timer" ? innen slike saker. Evt. hvis hvis du betaler noe. Noen som har noe fornuftig svar på dette ? Evt. pris eller ny telefon tilbake. Det er snakk om en Nokia 6288, kjøpt for 3700,- ny pris. Beklager hvis feilpostet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vil tro at du ikke får dekket dette. Er anbefalt at du tar med sånt som håndbagasje. Men er ikke verre enn å ringe ditt reiseforsikringsselskap og spørre. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Er tatt som håndbagasje, lagt i en sekk i lukene over setet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Mulig at de dekker det, men som sagt, er umulig å si om flyselskapet eller reiseforsikringsselskapet vil erstatte noe før du selv tar kontakt med de. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Jepp. Takk for hjelp så langt. Skal ringe dem imorgen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jepp. Takk for hjelp så langt. Skal ringe dem imorgen. 9345499[/snapback] Var ikke du så rik at du bare ber fardin om penger til en ny en? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Si meg. Skylder du IQ ? Det er forskjell på en telefon til 4000,- en en Ipod til 1700,- hvis det er det du referer til. Og by the way. Jeg kjenner ikke "fardin." Hvilket land kommer han fra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå