vegge Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 De der ferdig PC-ene fra Komplett.no er klar for bredbånd!! Man tager et nettverkskort på tilbud til 79 kroner og stapper det inn i maskinen. Voila, klarlagt for bredbånd! Dah.. PS. Det holder å printe signaturen én gang per side! Jeg skal ikke nevne navn, men hint hint.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja, den er bakoverkompatibel, men gir da selvfølgelig USB 1.0- ytelse. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg bare lurer: Hvor gamle er nevøen og niesen? Hvis de er i harry-potter alder trenger de ikke et skjermkort som duger til Doom III og lignende. Jeg bygget i høst en maskin til noen unger i harry-potter alder (og foreldrene seff.) De var knallfornøyd med Geforce 2 MX 400, og Athlon XP1600. Harry potter gikk i hvertfall ganske flytende på 1024x768 og alt annet fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Helt enig Simen1, helt enig..... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 jada.........jeg må si meg enig i kritikken deres.Niesen liker Flåklypa og harry potter mens nevøene helst går for CS,Mafia og kanskje Doom 3(og andre) kort sagt: dette skal være en multimedia maskin som skal brukes til internett, kontor og spill 9500 kortet vil jeg gjerne gå for....det er jo bra nå og holder lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå