Shurtape Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Heisan. Ba en kompiss av meg kjøpe med noe børst fra tax-free'n, han kom hjem med en flaske bacardi razz til meg . Skal vel uansett ikke klage over gratis drikke, men jeg lurer på hva som er godt å blande det med? Jeg er fan av å blande det meste av sprit med cola, anntar at dette også burde gå greit med Bacardi Razz. Men det kunne jo vært gøy og prøvd noe annet og nytt. Bør helst ikke være så fancy da jeg ikke gidder å stresse over hele byen for å kjøpe grenadine, bols o.l. Men noe man får kjøpt på vanlig matvarebutikker går greit. Takk på forhånd Edit: Kan jo nevne at det fancy navnet razz er slang for Raspberry/ Bringebær , så det er altså Baccardi med bringebærsmak, ja jeg vet det høres spessielt ut. Endret 23. august 2007 av Shurtape Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 drikker mye av dette selv... blander som regel alltid med sprite.., kompiser av meg blander med cola, men sprite er best syns jeg.. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) bacardi razz og ananasjucie er konge godt. det er noe av det beste du kan blande med det. elsker det Endret 23. august 2007 av Uknuselig Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 bacardi razz og ananasjucie er konge godt. det er noe av det beste du kan blande med det. elsker det 9344986[/snapback] Takk, det skal jeg prøve Sprite streifet meg det og. Men litt kjedelig med bare sprite og cola. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har et par kamerater som alltid blander Razz med Villa. Har ikke prøvd det selv, men det skal visst være utrolig godt Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Drikker dette alltid selv. Har veldig lav toleranse for sprit og spritsmak generelt s[ der passer Razz perfekt til meg. Har prøvd både Cola og Villa, men Sprite er definitivt det beste etter min smak. Har enda til gode å prøve med ananasjuice, men skal prøve det neste gang jeg skal ut Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bland med sprite Razzen er nesten så søt at den greit kan drikkes reint, men da blir det jo abre 3-4 glass på en flaske og det er jo litt kjipt... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 3 deler razz, 1del cognaq, juicen av 1/4 sitron og toppet med sprite og røres rundt noen ganger, så godt som det kan bli. Lenke til kommentar
Kadis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Aah, Bacardi Razz... en så altfor god sprit.. her er et par gode tips: Razzperiniha: Whiskyglass \ Shortdrink glass 3 limebåter 2 spiseskjeer sukker 4 cl Bacardi razz Knus limebåtene sammen med sukkeret, ha i så mye knust is som glasset tåler hell over Bacardi Razz og rør rundt Kabeltrekker: 2cl Bacardi razz 2cl Bacardi apple Eplemost Eplebrus Shake Razz og apple sammen med eplemost i en shaker (eventuelt bare rør det sammen hardt) tilsett eplebrus over is til slutt. Swamprazz 4cl Bacardi razz 3 dråper fløte 1 cl limejuice cordial Rør sammen alt dette i et glass med is.. hell det så over i et shotglass og hølj innpå så mye som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå