dreng Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser ut for at standardbatteriet ikke holder særlig lenge. Noen som vet hvor jeg kan finne et nytt (og sterkere) batteri? (finner ikke noe hos komplett hvor jeg kjøpte kameraet) Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Her er batteri til ditt kamera. Har selv kjøpt herfra, og er fornøyd. http://www.altitec.no/advanced_search_resu...onic%20NV-GS320 Lenke til kommentar
dreng Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Her er batteri til ditt kamera. Har selv kjøpt herfra, og er fornøyd. http://www.altitec.no/advanced_search_resu...onic%20NV-GS320 9344157[/snapback] Takker Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Sikker på dette? Er ikke det der Hitachi-batterier? Har søkt litt etter batterier til GS320, men finner ikke mange. Er det batterier til andre Panasonic-kameraer som passer? Edit: Beklager min skepsis, -det ser ut til at du har rett! Det er jo kjempebillig! Planlegger å kjøpe GS320 nå, men måtte finne et ekstra batteri. Endret 25. august 2007 av mack_ Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg kjøpte et batteri til mitt Sony trv30e herfra: http://www.batteribyen.dk/batterier_videok...40873c7abaafc42 Det har foreløpig funket knall bra. Ikke orginalt batteri. Jan F. Lenke til kommentar
torve Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ser ut for at standardbatteriet ikke holder særlig lenge. Noen som vet hvor jeg kan finne et nytt (og sterkere) batteri? (finner ikke noe hos komplett hvor jeg kjøpte kameraet) 9343241[/snapback] Ebay flommer over av billige batterier. Her feks får du 2 stk for under 200,- inkl/frakt. Har selv gode erfaringer av batteri kjøp på ebay. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Man skal allikevel være forsiktig med å kjøpe det billigste av det billigste. Hvis ikke batteriet har innebygget sikring, kan det overopphetes og ødelegge kamera og brukeren. Det var slike batterier det ble advart mot for en stund siden da flere mobilbrukere opplevde at batteriet deres eksploderte. I tillegg vil billige batterier med høy kapasitet, faktisk ha dårligere kapasitet enn dyrere batterier som er lavere spesifisert. Så vær forsiktig med å ukritisk kjøpe uoriginale på Ebay. Da er det tryggere å kjøpe uoriginale fra en forhandler som garanterer at batteriene er sikre. Da har man i det minste noe å slå i bordet med om kameraet skulle ødelegges på grunn av batteriet. Som Batteribyen sier (linket til siden lenger her oppe): "Det er vigtigt at alle batterier har det indbyggede sikkerhedskredsløb for at sikre at bateriet ikke kan overophede eller i værste fald eksplodere ved fejl eller ukorrekt håndtering." De sier også: "Hvis et batteri skal have en vis standard så må det alt andet lige koste lidt. Hvis der f.eks. skal japanske celler i et batteri, jamen så koster det altså også mere end hvis der er kinesiske celler i batteriet. Hvis info-kommunikationen skal laves ordentligt, ja så koster det igen mere end hvis det bare lige er ”flækket sammen på 10 minutter” eller i værste fald slet ikke lavet." Vil derfor tro at denne butikken er seriøs og et godt valg til billige ekstrabatterier. Endret 26. august 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå