JohnsonsWhatever Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ok, nå har jeg brukt Kopete i Gnome/Ubuntu, det funker ikke for meg. 78% prosent av tiden så fungere ikke cam invites eller sende filer, det er rett og slett dritt. Trenger tips til noe andre, jeg veit bare om Kopete med cam støtte. aMSN også men den er så stygg! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 aMSN kan jo styles da. Tror det er ditt eneste alternativ. Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 aMSN kan jo styles da. Tror det er ditt eneste alternativ. 9343178[/snapback] Tror jeg prøvde på det, fungerte dårlig. Kan du veilede meg litt her hvordan jeg kan style den enkelt? La skins inn og alt, men fikk den ikke på lista over skins. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 To install a skin just download it, and extract the files for the .zip file (.zip, .tar.gz, or similar). Then copy the extracted skin folder to one of the following locations:"/usr/share/amsn/skins" "/home/YOUR_USER_NAME/.amsn/skins" Er ikke værre. Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) To install a skin just download it, and extract the files for the .zip file (.zip, .tar.gz, or similar). Then copy the extracted skin folder to one of the following locations:"/usr/share/amsn/skins" "/home/YOUR_USER_NAME/.amsn/skins" Er ikke værre. 9343354[/snapback] Tusen takk! Jeg fikset alt Takk takk! Jeg spør for mye Endret 23. august 2007 av JohnsonsWhatever Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Fan! :| Det ble ikke bedre. Altså fonts er hakkete, finnes ikke SMOOTH fonts jo! Hjelp!? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fan! :| Det ble ikke bedre. Altså fonts er hakkete, finnes ikke SMOOTH fonts jo! Hjelp!? 9343505[/snapback] Wait a minute, hvilken versjon av aMSN har du? Hvis du har lastet ned versjonen fra aMSNs hjemmeside (0.95 er det ikke) så er den crappy uansett! Jeg har versjon 0.97b, dvs. en beta. Du må kanskje få tak i den. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Automatic Script for Anti-Aliasing aMSN Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 aMsn er vel valget å gå for her. Såvidt det har blitt meg fortalt så er det eneste msn-clienten med webcamstøtte som virkelig fungerer. Drivere til webcam er jo selvsagt en hard nøtt hvis det ikke støttes av linux-kjernen. Ofte må det kompilering til for å få disse til å fungere. Godt at du fikk skinnene til å fungere, prøv også desktop intergration pluginet (om det lengre er nødvendig). Det installscriptet Lars Anders anbefaler har jeg personlig testa i både edgy og feisty, og fungerer knall. Du (trådstarter) sier at du sliter med cam invites osv i kopete. Dette har jeg også problemer med i aMsn. Kanhende dette er et problem som relaterer til at man ofte prøve å koble seg opp til Windows Messanger. lykke til Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan love at Windows Live Messenger er idiotisk når det gjelder å sende filer\webcam invitasjoner å slikt. Så vil nokk ikke tro at det er aMsn sin feil, heller at den du skal se på cam bruker WLM Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 78% prosent av tiden så fungere ikke cam invites eller sende filer, det er rett og slett dritt. 9343146[/snapback] Skal prøve hvordan det er å koble opp webcam amsn til amsn. Jeg har en nyubuntureligiøs kompis som er helt frelst som jeg kan teste på. Få se om det blir problemer å koble opp webcam der. Skal gi rapport senere. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er... http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=3179 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvis noen savner et par poster så har jeg tatt vare på de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå