IT-mann Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Når jeg sitt å spille Gothic 3 eller Ghost recon advanced warfighter, så høre jeg at det kommer klikke lyd i fra hovedkort eller skjermkort.. er ikke helt sikker på hva det betyr. Det virke sånn at skjermkort klare ikke og kjøre spillen, eller den har blitt varm. Pluss da jeg installerte Smartdoctor fikk jeg blå skjerm etter en restart. Men jeg installerte Rivatuner for å sette fanspeed på 8800 GTX.. sånn at den skal kjøler seg ned, men det ser ut som at det ikke virke. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvor stor strømforsyning har du og hvilken type? Lenke til kommentar
IT-mann Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Hvor stor strømforsyning har du og hvilken type? 9343416[/snapback] Jeg har en Corsair Powersupply 620W Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bortsett fra den lyden, funker spillene bra da? Hvilket hovedkort har du? Prøvd et annet skjermkort? Lenke til kommentar
IT-mann Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Bortsett fra den lyden, funker spillene bra da?Hvilket hovedkort har du? Prøvd et annet skjermkort? 9345061[/snapback] kan ikke spille så lenge.. plutseli så avslutte spillen bare. Skjermkorten funkerte (så lenge det varte) har prøvd en annet skjermkort som 8800 GTS.. samme greia.. hovedkorten er EVGA nforce 680i SLI Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 * Oppdater til den nyeste biosen på hovedkortet ditt, du finner alt du trenger her: http://www.evga.com/support/drivers/default.asp?switch=2 * Oppdater skjermkortdriveren, denne anbefalles sterkt, http://nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.html * Installer nyeste directX, DirectX, trykk her. Håper det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå