TheIlluminated Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Awdflash nekter å flashe bios. Jeg gjør det 100% etter "boka" og den kommer opp med: Uknown flash type. Dette er på et Soyo SY KT333 Black Ultra. Det finns gamle bios typer fra det kortet, som feks 2aa1 og oppover, må jeg bruke dem først? Jeg skal flashe med 2aa3 slik at jeg får støtte for 2600+ CPU. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 har du laget den disken riktig? det kan også være en årsak. Men hvis du ikke får det til, burde du kanskje sende en mail til soyo og henvende deg om problemet ditt. Da de vil sende deg riktig flash fil. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takker for svar, sendte dem en mail. De sa at det var vanlig at det skjedde med KT333 serien deres. C.I.H, biosbeskyttelse mot å feilflashe lager krøll slik at det kommer opp Unknown flash type, ved å deaktivere den fikset jeg det Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Godt å hjelpe folk. Hadde slike problemer fø, og da hjelper det mye å ta kontakt med produsenten! Siden de sitter med fasit svarene som oftest! Noen ganger lager de svarene der og da. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå