Lefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg har prøvd å instellare flash player 5 ganger eller så nå, fra Adobe sin oppdateringsside som det henvises til automatisk. Hver gang bekreftes det at flash player er installert, men IE 6 spør stadig etter Flash player på sider som krever dette. Noen som vet hva som kan ha gått galt? Setter pris på all hjelp. Endret 29. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 jeg er ikke sikker, men kan hende at hvis du ikke har nyeste activeX at den ikke greier å kjøre da.. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du har sikkert installert flash første gang i f.eks Firefox. Last ned uninstall fra: http://kb.adobe.com/selfservice/viewConten...rnalId=tn_14157 Prøv å installer igjen i IE7 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Har ikke hatt Firefox på denne maskinen, kun IE7. Hvordan får jeg tak i nyeste ActiveX? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Prøv fortsatt å avinstaller å kjør den inn på nytt igjen... Pleier å hjelpe Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Har jo gjort det ørten ganger, på ørten forskjellige måter. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvilke sider er det snakk om da? Det er avhengig av pakka på hjemmesidene som de referer til for installasjon. http://ezmo.com f.eks har en dårlig flashsjekk, som feilet i IE7 når flash var installert via Firefox Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har selv hatt dette problemet på min arbeidsplass med at maskinene ikke ville installere flash pakken. løsningen for meg ble da å finne flash for å laste det ned på maskina og installere det derfra! søkte på Google for å finne det. Se om jeg kan få det frem til deg også! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Problmet er løst, måtte avinstallere den gamle flashversjonen først. Dessuten så skrev jeg feil, det var IE 6, ikke 7. En moderator kan ta å stenge eller fjerne denne tråden nå. Endret 29. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå