sirtommen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det noen som vet den endelige utgivelses datoen i norge? Jeg skal kjøpe meg Mac, men vil vente til Leopard kommer ut.. Hvis det ikke er så fryktelig lenge til... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Oktober er estimatet satt av Apple. Leopard vil av all sansynelighet da bli sendt ut med alle Macer bestillt i ettertid av landseringsdatoen. Hvor fort de får Leopard-maskiner for salg i hver enkelt butikk vil jo variere. Men når en bestiller over nett og de kommer direkte av linja i Kina, så får en nok med Leopard fra dag 1 av landseringsdato. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har pleid å være sånn at dersom du kjøper Mac noen uker før nytt OS kommer, så får du det gratis mot at du betaler frakt. Kan ikke love at det er slik nå men... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har pleid å være sånn at dersom du kjøper Mac noen uker før nytt OS kommer, så får du det gratis mot at du betaler frakt. Kan ikke love at det er slik nå men... 9343646[/snapback] Det hadde vore ganske greit Men ja ; kanskje... Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 noen som veit om man må reinstaler mac`n når man skall instalere leopard? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 noen som veit om man må reinstaler mac`n når man skall instalere leopard? 9361915[/snapback] Du har flere muligheter, men du kan også bare oppdatere og beholde de gamle filene og programmene Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 E ny med Mac, men er det slik at jeg kjøper en Mac nå foreksempel, og har lyst på Leopard når det kommer, kan jeg kjøpe det av Apple da? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dersom du ikke får det tilsendt gratis (-frakt) kan du få OS-X for ca. 700 hvis jeg husker riktig. Mvh. TH Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fantastisk! Da blir det nok Mac ja, får jo litt studentrabatter på Diverse så Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tiger koster 798,75 kr hvis du handler fra Apples studentavdeling. Jeg vil tro dette blir utsalgsprisen på Leopard også. Det er ikke mye grunn til å vente, for hvis Leopard kommer i slutten av oktober så har maskinen allerede mistet nærmere 800 kr i verdi pga maskinvaren... Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ADC medlemskap koster 99$ og da får du Leopard nå... Må dog lure Apple litt, så lit fishy.. Men hvis du faktisk driver med utvikling så er det jo greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå