hfthomas Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 En kar satt å kødda på pcen min i stad, og innstallerte noe nettverksgreier via funksjonen "installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverk" etter dette så var det en helt annen innloggingsmeny enn den vanlige. Sånn som når man trykker ctrl+alt+del, så kommer det ett lite vindu med forskjellige valg som f.eks lås datamaskinen. hvordan fikser jeg dette, eller evt. avinstallerer hjemmenettverket som er satt opp. eller hva enn som har blitt gjort. har aldri vært borte i dette. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Har du meldt deg inn i et domene? Det kan du sjekke på "Cumputer name" under "System properties". Endret 23. august 2007 av oro2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 nope, er ikke i noe domene! skal jeg være det? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nei. Prøv det som står her: http://support.microsoft.com/kb/308226 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 ahh, nå ble det riktig! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå