Gorthaur Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Mange som ser frem mot denne tittelen, og under GC ser det ut til å være mangt et spennende klipp fra spillet: Velkjent klipp i litt lengre form: Retomoto Tower Lobby Shootout Klipp tydelig inspirert av Heat: Street Shoutout Samtlige klipp i SD, men post oppdateres så fort HD legges ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Synest dette såg tøffare ut for 1 år sidan - no når eg ser actual gameplay er eg ikkje så valdsamt imponert lenger. Sjølvsagt blir det test av ein evt. demo - ein skal ikkje døme spela nord og ned berre pga nokre videoar. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 så filmene hos gametrailers. de har masse pussing igjen på spillet! mange steder var npc'ene helt dumme. spillet frister meg ikke enda. de trenger også mer blod i spillet Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 så filmene hos gametrailers. de har masse pussing igjen på spillet! mange steder var npc'ene helt dumme. spillet frister meg ikke enda. de trenger også mer blod i spillet 9346905[/snapback] Det vitterlig ikke blod jeg savner i spillet, men en AI ala 2007 (og ikke 1996 som videoene viser). Klarer ikke helt å sette fingeren på hva annet som er feil med spillet, men det er definitivt noe som mangler på de videoene. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det så vel pent nok ut, men alt det 'andre' var skuffende. AI fantes vel ikke, og det så kronglete ut å styre.. men det er mulig det var spilleren som var dårlig. Uansett, hun dama midt i gata som så ut til å fly i sin egen verden tok vel kaka! Veit ikke når release er jeg, men håper det er en stund til for spillet har potensialet! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så egentlig ut som det bare var skyting, og et veldig dårlig oppdrag. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 http://www.gametrailers.com/player/24116.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Virker ikkje så imponerende dette her nei. AI svikter stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå