Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvordan er responsen da? Reagerer spillet med en gang på musebevegelser? Jeg har forresten installert nyeste skjermkortdrivere, vet ikke hva som kan være galt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg måtte deaktivere en cpu kjerne føre demoen funka her. men jeg hadde motsatt problem av deg, dvs at fyren sprang 100metern på 0,2 sekunder og tømte magasinet i thompson føre jeg rakk å trykke inn museknappen. kanskje det er no kompabilitetsproblemer hos deg? Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 rundet spill i dag Gansk kult selv spill fikk pcen til tryne hard med sli på Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan er responsen da? Reagerer spillet med en gang på musebevegelser? Jeg har forresten installert nyeste skjermkortdrivere, vet ikke hva som kan være galt. 9440063[/snapback] Alt funka helt fint. Spillet reagerer med en gang ja Du har jo tusen ganger bedre PC enn meg, aner ikke hvorfor du ikke får spilt Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen som får feil ved at skjermen blir sort ved loading og at skjermen blinker? får dette kun i MOHAirborne og Bioshock, directX feil eller ? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Funket bra med Vista 64 her. 1920 x 1200 i oppløsning alt på high, ligger ca på 70-80 FPS. Kunne gjerne vert litt høyere i en sånn type spill. Ser også at spillet utnytter flere CPU kjerner. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) • Note: 64 bit versions of Windows are not supported 9344706[/snapback] Søppel! *avbryter nedlastning* 9344775[/snapback] Vafan? Skuff :'/ *skru av DL aswell* Funket bra med Vista 64 her err? Det står det ikke funker jo. EDIT: Det funker i Vista 64Bit. Endret 10. september 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Typisk de og lage MOH spill kort..det samme har de gjort her også.. Forbaskaded korte spill altså.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, det var vel det som skuffet meg mest, det og granat som siste oppgradering på riflene, tom sniper riflen, wtf liksom. Men moro spill så lenge det varte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 selv syns jeg den oppgraderinga er noe av det teitste funnet på i noe spill noen gang. magi har ikke noe i et WW2 spill å gjøre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hva er da galt med oppgraderingen? Er da mye mer annet å hakke på. F.eks at det er eneste du som klarer å drepe fiendene, og aldri dør selv om de er mange fler enn deg. Eller at du dør, men kan loade slik at du gjennoppstår fra døden. Eller at du tåler masse masse skudd og bare kan gå på en livpakke og få fylt opp livet igjen. Det er jo også magi Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Oppgraderingene burde ikke være instant, men komme imellom hvert mission. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Oppgraderingene burde ikke være instant, men komme imellom hvert mission. 9468589[/snapback] ja takk, eller oppgraderingene burde ikke være der, men viss de må så bør de komme mellom missions, ikke magisk dukke opp på våpenet. jeg venter på en mod som fjerner de helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg