Spirre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 testa demoen nå, har et problem. alt går superfort. tømmer et magasin til thompson på under et halv sekund. hardware i profil Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Dere som har problemer med at demoen ikke kommer lenger enn til språkmenyen, avinnstaller AGEIA physx og reboot. Funka som fjell til meg Endret 26. august 2007 av kent-hugo Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) testa demoen nå, har et problem. alt går superfort. tømmer et magasin til thompson på under et halv sekund. hardware i profil 9365231[/snapback] ingen som kan hjelpe? edit: fant ut at å deaktivere en core funka bra. for de som lurte på ytelsen, jeg kjørte det i 1680*1050 med alt på max og hadde ikke lag problemer, alt fløyt fint Endret 27. august 2007 av Spirre Lenke til kommentar
applet Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skjønner ikke helt hva folk klager på.. Jeg er stor fan av litt mere "realistiske" fps'er (altså ikke quake eller doom), men dette var bare skikkelig morro Elsket å løpe over takene og regne ned kuler, "death from above!" Grafikken var også veldig pen og høyt detaljert, eneste jeg kunne sagt litt på var mangelen på destruerbare objekter, men jeg antar at et sted må man sette grensen for at det skal være spillbart på flest mulig maskiner. Til den som klagde på problemer med hastigheten på spillet: Har du testet de amd-optimaliseringene som følger med? Jeg antar at du har en dualcore amd prosessor? Burde løse biffen.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Armer og bein strekkes som gummistrikk når folk dør. For noe tull. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Demo er testet, og jeg må si meg positivt overrasket. Bra grafikk og lyd. Gameplay som god gammel modell med et par ok tillegg. Med andre ord: God action og moro. Ingenting som å ta ut lit daglig frustrasjon på Nazisoldater! Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, endelig fått prøvd demoen jeg og.. den var dritbra!! Våpnene var veldig bra lagd... Men ett minus, demoen jeg har er på tysk.... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Respawner fiender når man dør og kommer tilbake eller blir det "lagret" for hvert eneste fallskjermhopp man gjør iløpet av en verden? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Fiender rundt et objektiv du ikke har tatt, f.eks ene AAgun'en, vil respawne når du dør. Edit: Dvs, for hvert objektiv du fullfører, vil du "lagre", så du kan fortsette om du dør etterpå. I allefall sånn jeg oppfatter det ifra demoen. Ellers må jeg si jeg ble evig skuffa over siste oppgraderingen av riflene, wtf ønsker jeg granatkaster for? Endret 4. september 2007 av lain Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei har en bærbar acer aspire 7520g med amd 64 x2 TL-56 cpu med 1.8 ghz, 2 gb ram o nvidia geforce 8400g som er klokket. Kjøer windows vista. Kan jeg spille dette spillet og hvilken grafikk tipper dere? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ellers må jeg si jeg ble evig skuffa over siste oppgraderingen av riflene, wtf ønsker jeg granatkaster for? 9425459[/snapback] Samme her, takke meg til et kikkertsikte. Uansett er det første spillet i denne serien jeg virkelig liker litt, så posetivt sånn sett. Ting er friere, og gameplayet mer "livat" om man kan bruke det utrykket. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så enig så enig, jeg liker å krype rundt på tak osv å plukke folk, da hadde kikkertsikte vært kos. Ellers så kan det vel være at det kommer andre rifler mer rettet mot akkurat det å være sniper, noen som har oversikt over våpen man får i løpet av spillet? Likte friheten, eller, ilusjonen av frihet, moro å leke karlson på taket. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Litt urealistisk det spawn-systemet. Ellers syns jeg EA har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Lain: på www.moha.ea.com ligger det en våpenliste. Man har i allefall springfield sniperen(som i tidligere spill og saving private ryan) og jeg tror tyskerne har noe selv også. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 M1 Grenade Launcher Jalla 3. upgrade på den snipern. Fatter ikke hva de tenker på. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes spillet av kjedelig likt alt annet av tidligere ww2-titler. Det ble liksom ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes spillet av kjedelig likt alt annet av tidligere ww2-titler. Det ble liksom ikke noe nytt. 9433796[/snapback] "If It Ain't Broken, Don't Fix It." Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette hakket forferdelig mye hos meg, selv på moderate innstillinger, og responsen var grusom. Hvis jeg tar musen til en side snur personen seg et halvt sekund etterpå. Ellers synes jeg spillet virket svært morsomt, men det er ikke spillbart slik det er nå. Jeg kan ikke tro at det skal gå så dårlig selv om jeg ikke har det aller nyeste skjermkortet? C2D E6600 @ 3.2 2 GB RAM GF 7800GT Blir jeg nødt til å oppgradere skjermkortet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg kan ikke forestille meg at du trenger det, men drivere kan kanskje oppdateres om det ikke er gjordt. sjekk profilen min, jeg kjørte demoen på full guffe i 1680*1050 på det oppsettet. skjermkortet er jo noe kraftigere, men alikevel da...du burde få grei flyt, i alle fall på medium Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Dette hakket forferdelig mye hos meg, selv på moderate innstillinger, og responsen var grusom. Hvis jeg tar musen til en side snur personen seg et halvt sekund etterpå. Ellers synes jeg spillet virket svært morsomt, men det er ikke spillbart slik det er nå. Jeg kan ikke tro at det skal gå så dårlig selv om jeg ikke har det aller nyeste skjermkortet? C2D E6600 @ 3.2 2 GB RAM GF 7800GT Blir jeg nødt til å oppgradere skjermkortet? 9438775[/snapback] Shit! Jeg har 1GB RAM, en DUO prosessor med 1,66 GHZ og et Nvidia 7600 med 512 Mb minne, og jeg kan kjøre dette spillet på nesten max instillinger uten problemer :O Endret 6. september 2007 av LeZimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg