jellow Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei, var på Lan her for en tid tilbake og nå har jeg fått en liten mistanke om at noen har hentet CS keyen min fra registrer.. Skulle bare for moroskyld sjekke "Stattsen" på hellfrager og da kom det opp på "Aliases" at jeg brukte flere navn! Nevnene er kjent, men jeg kan ikke liksom gå bort til dem å si -Hei, du har CS keyen min! Venlikst fjern den.. Så er d noen måte jeg kan få sperra den jeg har og få ny? Off-Pro Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Må nok passe bedre på cs-key'n din du. Men du kan nok stikke å kjpe deg en ny key på en eller annen shappe. Eller så kan du jo alltids kjøpe deg Half-Life originalt:) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 (Har en liste med keys her...) Bare finn deg en key-generator...? (Dette er IKKE warez!) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Om det er piratvirksomhet eller ikke er tvilsomt, men uansett uten særlig nytte. Hvis han ønsker å spille på nettet (og det er vel ikke særlig futt i CS offline), hjelper ikke en CS key generert av en key generator han særlig mye. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 med key generator kan du faktisk finne en key som virker over internett...men sannlynligheten for det er veldig liten Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Selvfølgelig *kan* han finne en key som virker. Han må bare vinne i lotto ett par ganger og bli truffet av en komet. Seriøst, han kan selvfølgelig finne en, men det innebærer at key generatoren finner keyen en key som ikke har blitt generert offisielt enda, eller keyen til et spill som fortsatt står i butikkhyllen. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Det er enda et problem: Hvis man har Half-Life Game Of The Year Edition må man ha Half-Life Game Of The Year Edition-CD-KEY! Og det finner sjelden kodegeneratorene... Uansett synes jeg at alle bør kjøpe en originalversjon i butikken, såpass skylder vi Sierra/Valve! Jeg kommer snart til å kjøpe Det igjen. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Half-Life er jo så dritbra så man kan vel ofre 200-300 på den Generation-pakka. Det gjorde værtfall jeg. Skvetter like mye som jeg gjorde før....hater de for***** head-crabsa. De som hopper i trynet på deg :smile: Snart kommer 2'ern da...yeeepppeeeeeyyY!! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 I skrivende stund er det omtrent tre år, tjueåtte dager, fire timer og tretti minutter siden jeg betalte 399 kr for Half-Life. Jeg skulle gjerne likt å betale mer, også klager folk over å måtte ut med noen skarve hundrelapper for Generation-pakka! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 ungdommen nu til dags.. når jeg var ung, var jeg kongen på haugen fordi jeg hadde 1x cdrom og lydkort. Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvis du bare vil ha en CD-key, får du Half-Life (ikke Generation, kun orginale Half-Life) til 99 kr på Elkjøp. Såpass synes jeg at folk burde betale for et så genialt spill som har slike geniale mods :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 On 2002-01-04 00:28, psilocybe skrev: ungdommen nu til dags.. når jeg var ung, var jeg kongen på haugen fordi jeg hadde 1x cdrom og lydkort. HAHA....Ja det var tider det :smile: *mimmre i det fjerne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå