ShaNickolas Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Skulle gjerne hatt en ny kjøler til mitt x1950xtx kort siden jeg skal bygge om pcen jeg nå har til en mediacenter å så bygge en fet spill pc til AOC kommer. Derfor er jeg på jakt etter en passiv? kjøler til mitt skjermkort Endret 23. august 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Tviler på at det finnes, men er ikke 100% sikker. Kortet utvikler en del varme som gjør passiv kjøling vanskelig? Endret 23. august 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ja , er endel varme som kommer fra kortet. Jeg har fin temp ellers , bare at kortet ikke passer inn i stuebildet. Blir for bråkete. Så SKAL det brukes til MCP . Pga gode muligheter for HD fra pc til min tv:) EDIT: Vannkjøling til skjermkort? http://www.vr-zone.com/?i=4150#Scene_1 Noen som har peil på dette? Endret 23. august 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Her er det du leter etter Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ahh Thank You Skal testes ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå