Gå til innhold

Nytt kamera olympys c 730

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle digitale kamera har mer eller mindre innviklet menysystem, men det er noe vi må lære oss å leve med.

All elektronikk idag er komplisert, se bare på programmering av et TV eller en video.

Olympus C730 er et meget anvendelig kamera med sine 10x zoom.

Personlig foretrekker jeg et kamera med vribar skjerm, slik at jeg kan ta bilder høyt og lavt med full skjermkontroll, uten å foreta akrobatiske øvelser.

Olympus er bra. Kjøp kamera, og studér håndboka. Bruk autoinnstillinger til du har lært deg manuelle innstillinger.

Lenke til kommentar
Olympus er bra. Kjøp kamera, og studér håndboka. Bruk autoinnstillinger til du har lært deg manuelle innstillinger.

Jeg støtter dette og vil gjerne anbefale kameraet. Legg merke til at den fullstendige bruksanvisningen kommer på CD (PDF-format med 200 sider), så hvis du vil ha den i bokformat (og det bør du) må du få trykt den ut et sted selv.

Jeg leter etter et sted å få trykt ut min...

Lenke til kommentar

Jeg støtter dette og vil gjerne anbefale kameraet. Legg merke til at den fullstendige bruksanvisningen kommer på CD (PDF-format med 200 sider), så hvis du vil ha den i bokformat (og det bør du) må du få trykt den ut et sted selv.

Jeg leter etter et sted å få trykt ut min...

Tapir Trykk? :) Koster ikke mye og tror de mottar dokumenter i PDF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...