Joachim_F Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tennisspillet Top Spin er på vei til Wii, og 2K Sports lover en realistisk og underholdende tennisopplevelse. Les mer Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Håper man kan kontrollere racketen mer enn i Wii Sports! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 jeg syns wii sports er artig på tenns, men ja, hadde vert ti ganger artigere om man kunne kontrolere litt mer. Er litt kjedelig når du slår hardt som bare det mens på spillet går ballen like tregt,,blandt annet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er snakk om timing i Wii Sports. Slår du rett kan ballen gå veldig raskt. Det er også mulighet for å skru ballen. Sett dere litt mer inn i spillet så ser dere at det er litt dypere enn folk vil tro. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) dette ser faktisk litt morsomt ut, når man treffer ballen rister spaka samt at slage ditt avgjør hvor ballen går, hvordan og hvilken fart ^^ Endret 23. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det har ikke vaert et eneste Wii spill der bevegelsespresisjon er bra nok. Som en peke-enhet er den okay, men ellers greier den bare enkle hoyre,venstre,opp,ned, vri og riste bevegelser. Ikke noen komplekse slik som et realistisk tennisspill bor vaere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ikke spilt The Godfather Black Hand Ed.? Sjekk den du. Utrolig bra implementasjon av bevegelseskontroll. Nesten skummelt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 det virker jo ganske nøyaktig til tider syns jeg. Når jeg spilte baseball og leika meg litt beveget balltreet seg veldig bra etter. tennistreningen i tennis wii sports reagerte ganske mye på hvor du slo. Tenkte mest på der du slår rett i veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg