Myrsnipa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei. Katten min gjemmon 14 år har nå forlatt oss , og jeg har veldig lyst på et pent bilde jeg kunne ha forstørret litt opp. (kansje a4) Har noen bilder av pusen, og spørsmålet mitt er om noen hadde lyst til å hjelpe meg med redigering av bildet? Er ikke så god selv, og vet at det er mange her som er flinke. Legger ved et av bildene jeg har tenkt, og de som kunne tenke seg å hjelpe kunne de ha tatt kontakt på melding her på forumet, så kan jeg sende orginalfilen. Legger også ved noen eksempler på hva jeg kunne ha sett for meg. Se på de 3 bildene nederst på siden: LINK TIL SIDE MED BILDER Tenkte å få bort bakgrunnen eller duset den ned, siden den er noe forstyrrende. Kansje prøve det i sort hvitt? Ja jeg blir veldig glad for flere forslag. Hadde tenkt å bruke en sort ramme. (kansje få et litt moderne/tøft preg over bildet?) Har også et par andre som kan brukes. Endret 23. august 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Noe sånt ? Fort å gæli, men du for fortelle hva du vil ha.. /L Endret 23. august 2007 av relsafus Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Noe sånt ? 9347003[/snapback][/right] For det første, kondolerer. Har en selv på snart 18(fikk den på min 1-års dag =) med en svulst ved øret. Vurderer å ta livet, selv om det hadde kanskje gjort seg med operasjon. Ja Var ikke så ulikt det der nei, likte ikke alt det orange rundt katten. Endret 23. august 2007 av qeamer Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noe sånt ? 9347003[/snapback][/right] For det første, kondolerer. Har en selv på snart 18(fikk den på min 1-års dag =) med en svulst ved øret. Vurderer å ta livet, selv om det hadde kanskje gjort seg med operasjon. Ja Var ikke så ulikt det der nei, likte ikke alt det orange rundt katten. 9347052[/snapback] Endra det nå /L Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Kjempeflott. takk så mye! Ja bakgrunnen ble ganske grei. Kansje vi kan prøve det i sort hvitt? Og kansje beholde fargene i feks. øynene og potene. Hadde vært arti å sett hvordan det har blitt. Ja det er så utrolig trist. pusen har vært endel av familien nå siden jeg var lita. Man blir jo knytta til disse vesnene.. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Prøvde meg på en ny en: /L Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kvaliteten er veldig dårlig som den er, skal du forstørre dette til A4 format kan du sikkert se pixlene. Har du ikke et større bilde? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jo som jeg skrev i første post, så ber jeg de som kunne ha tenkt seg å hjelpe om å sende meg en PM, så sender jeg orginalbildet. Skal jeg sende det til deg Aak1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå