Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En Drøm Jeg Aldri Før Har Hatt!

Anbefalte innlegg

når sant skal siest hadde jeg en noelunde samme drøm her for et par uke siden. Innebærete med at jeg kjørte :) Liker og kjøre bil i drømmene mine vistnok, endte da til sjuende og sist opp på en camping, der var det festival. Masse telt, hytter og mange mennesker.

Begynte uansett og flørte med et rips, og litt ble til mer, og mer ble til mye. Og når hu fikk av seg klærne var hu bare ekstremt hårete og lukta vondt.

ikke bare hårete mus, men armhuler, veiviser, beine og hele pakka og lukta noe som kunne minne om gammel ost eller.no (kan ha vert det innbakte potetene som stod i vann på kjøkkenbenken da) japps, senga er en hallmeter i fra kjøkkenbenken.

Hvordan får man luktesans i en drøm? hmm, ble intresant dette. :)

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når sant skal siest hadde jeg en noelunde samme drøm her for et par uke siden. Innebærete med at jeg kjørte :) Liker og kjøre bil i drømmene mine vistnok, endte da til sjuende og sist opp på en camping, der var det festival. Masse telt, hytter og mange mennesker.

Begynte uansett og flørte med et rips, og litt ble til mer, og mer ble til mye. Og når hu fikk av seg klærne var hu bare ekstremt hårete og lukta vondt.

ikke bare hårete mus, men armhuler, veiviser, beine og hele pakka og lukta noe som kunne minne om gammel ost eller.no (kan ha vert det innbakte potetene som stod i vann på kjøkkenbenken da) japps, senga er en hallmeter i fra kjøkkenbenken.

Hvordan får man luktesans i en drøm? hmm, ble intresant dette. :)

9343060[/snapback]

Du ble nok voldtatt på siste festivalen du var på! Dopet ned å voldtatt av den fæle dama uten at du husker noenting. Så lenge etterpå får du flashbacks fra den kvelden det skjedde i drømmene dine

TRUE!!

Nei men seriøst , hold dere til litt on topic dere her lenger oppe

Lenke til kommentar

hele tråden starte med at duden ville vite om noen hadde hatt lignende erfaringer, så ja myst84, det er nødvendig.

Alle vet at drømmetydning er tull :) (Ok, noen tror på det)

Men morsomt er det

Men men, hva vet vell jeg. Dere skal iallefall få referat om noen i min familie stryker med eller blir berømte i nærmeste fremtid, jeg får bare satse alle penga min på at noen blir berømte.

Lenke til kommentar
Ja, men en tråd der du kan få hjelp til å finne mer underliggende grunner? Du vet, det er ikke så lett å være objektiv til sine egne drømmer.

9343080[/snapback]

Nei, å siden alle kjenner alle her i gården både inn og ut så kan vel alle drømmes tolkes.

Herregud, dette begynner å bli for teit.

Lenke til kommentar

myst84: Jeg har ikke planer om å eie tråden, var mer slik at jeg starter tråden med litt info om det, litt typiske ting som kan skje i en drøm og et eksempel, så kan folk tyde hverandres drømmer og skrive sine egne.

Neppe: Bare fordi du ikke tror på sånt, eventuelt syntes det er latterlig så finnes det andre som tror på det. Så du kan bare gi faen i å legge an den tonen der.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet det, var jo ment som spøk. Lekte litt med tanken at vi kunne være "ekspertene". Hehe. Ikke at jeg så god peiling på drømmer men.

Bare å starte den, du. Kommer nok med egen erfaring, tips og råd selv hvis det blir mye aktivitet der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...