SCV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) når sant skal siest hadde jeg en noelunde samme drøm her for et par uke siden. Innebærete med at jeg kjørte Liker og kjøre bil i drømmene mine vistnok, endte da til sjuende og sist opp på en camping, der var det festival. Masse telt, hytter og mange mennesker. Begynte uansett og flørte med et rips, og litt ble til mer, og mer ble til mye. Og når hu fikk av seg klærne var hu bare ekstremt hårete og lukta vondt. ikke bare hårete mus, men armhuler, veiviser, beine og hele pakka og lukta noe som kunne minne om gammel ost eller.no (kan ha vert det innbakte potetene som stod i vann på kjøkkenbenken da) japps, senga er en hallmeter i fra kjøkkenbenken. Hvordan får man luktesans i en drøm? hmm, ble intresant dette. Endret 23. august 2007 av SCV Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Er det virkelig nødvendig? Nettet oser av drømmetydningssider, enklere å se der. Fant et på første forsøk. Endret 23. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja, men en tråd der du kan få hjelp til å finne mer underliggende grunner? Du vet, det er ikke så lett å være objektiv til sine egne drømmer. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 når sant skal siest hadde jeg en noelunde samme drøm her for et par uke siden. Innebærete med at jeg kjørte Liker og kjøre bil i drømmene mine vistnok, endte da til sjuende og sist opp på en camping, der var det festival. Masse telt, hytter og mange mennesker. Begynte uansett og flørte med et rips, og litt ble til mer, og mer ble til mye. Og når hu fikk av seg klærne var hu bare ekstremt hårete og lukta vondt. ikke bare hårete mus, men armhuler, veiviser, beine og hele pakka og lukta noe som kunne minne om gammel ost eller.no (kan ha vert det innbakte potetene som stod i vann på kjøkkenbenken da) japps, senga er en hallmeter i fra kjøkkenbenken. Hvordan får man luktesans i en drøm? hmm, ble intresant dette. 9343060[/snapback] Du ble nok voldtatt på siste festivalen du var på! Dopet ned å voldtatt av den fæle dama uten at du husker noenting. Så lenge etterpå får du flashbacks fra den kvelden det skjedde i drømmene dine TRUE!! Nei men seriøst , hold dere til litt on topic dere her lenger oppe Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hele tråden starte med at duden ville vite om noen hadde hatt lignende erfaringer, så ja myst84, det er nødvendig. Alle vet at drømmetydning er tull (Ok, noen tror på det) Men morsomt er det Men men, hva vet vell jeg. Dere skal iallefall få referat om noen i min familie stryker med eller blir berømte i nærmeste fremtid, jeg får bare satse alle penga min på at noen blir berømte. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 _Sha9ick_: Den drømmen er faktisk sann og jeg har ikke vert på festifal så den er nok utelukket Det er en drøm! Det skjer merklige ting i drømmer, iallefall mine, og tydligvis trådstarter sin også. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Greit greit, jeg gir meg. Når jeg tenker meg om, kan det bli litt spennende, med brukernes egne erfaringer og råd. Eplefe: Kan jeg være vise-rådgiver, eller? Hehe Endret 23. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja, men en tråd der du kan få hjelp til å finne mer underliggende grunner? Du vet, det er ikke så lett å være objektiv til sine egne drømmer. 9343080[/snapback] Nei, å siden alle kjenner alle her i gården både inn og ut så kan vel alle drømmes tolkes. Herregud, dette begynner å bli for teit. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Go Neppe Den satt! Stikker og leter etter dama på toget! ser sener. morsom tråd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 myst84: Jeg har ikke planer om å eie tråden, var mer slik at jeg starter tråden med litt info om det, litt typiske ting som kan skje i en drøm og et eksempel, så kan folk tyde hverandres drømmer og skrive sine egne. Neppe: Bare fordi du ikke tror på sånt, eventuelt syntes det er latterlig så finnes det andre som tror på det. Så du kan bare gi faen i å legge an den tonen der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja jeg vet det, var jo ment som spøk. Lekte litt med tanken at vi kunne være "ekspertene". Hehe. Ikke at jeg så god peiling på drømmer men. Bare å starte den, du. Kommer nok med egen erfaring, tips og råd selv hvis det blir mye aktivitet der. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tipper du har lest den der tråden om hans om vil ha sex med en jente som har kuk (som ligger her på Seksualitet). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 En bruker klarte ikke å holde seg til sak men kom med personkommentarer istedet og fikk et par av postene sine slettet. En bruker benyttet gjesteposting helt uten grunn og fikk sin slettet også. Geir Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har drømt om pensjonister med haugevis av peniser stikkende ut av hodet. Lever enda. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Denne her passer fantastisk bra til trådstarterens drøm: Lenke til kommentar
drugis Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hahaha "du er homo" er det dummeste jeg har hørt.. har hatt mangen freaka drømmer selv. f.eks at jeg var ninja som herja i bygda, pulte en stygg lærer, var aragorn i ringenes herre å slakta tusenvis av lærere. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har desverre ikke opplevd noe lignende.Og siden du poster her så antar jeg at du vil ha et svar fra oss også. Du har ikke vurdert tanken at du kanskje er bifil? 9342187[/snapback] Mulig, eller kanske han har insett att han gotar folk som er homofile eller bifile. Muligheten er der.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har alltid vært greie mot homofile , har faktisk ingen homofil venn men jeg aksepterer dem som de er. Jeg aksepterer også alle hudfarger å minoriteter , fordi jeg er 1 : 16 jøde selv. Men har ikke hatt noe lignende drøm siden den natta heldigvis Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har hørt att man gjerne drømmer det man har opplevd på dagen? Eller tenkt på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg