Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En Drøm Jeg Aldri Før Har Hatt!

Anbefalte innlegg

Vel vel folk. I natt drømte jeg noe jeg aldri trodde skulle drømmes i mitt hode!

Tidligere i sommer møtte jeg en veldig grei jente som jeg ble litt småbetatt av , men det skjedde aldri noe seksuelt .

I natt drømte jeg faktisk om henne å meg i senga, hun starta fint med en blowjob å jeg fikla opp buksa hennes. Tror du faen ikke hun hadde kuk da! hehe

Jeg :

Har du kuk?!

Henne:

Ja , vist du ikke det? Håper det går bra da

Jeg bråvåknet svett å trøtt. Tenkte på drømmen en stund før jeg stod opp.

Helvete heller. Noen andre som har opplevd noe lignende??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle drømmer har en betydning, men hva denne betyr kan jeg ikke svare på. Husk, drømmer er undertrykte tanker. Men til syvende og sist er en drømm en drømm, ville ikke bekymra meg så mye om det.

Kommer den samme drømmen om og om igjen så er det noe å ta opp. Men ikke bekymre deg så mye. :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg vet de fleste drømmer har en betydning . Har en bok her hjemme som heter så mye som : 10.000 drømmetydninger

Der står det helt sykt mye, noe av det har stemt med virkeligheten . Noe har ikke

Men akkurat det jeg drømte i natt , står ikke i den boka

Jeg tror ikke jeg er bifi, jeg elsker jenter, damer å alt som har med dem å gjøre

Junior reiser seg hvertfall ikke til gutter å mannfolk noe jeg tar som et tegn på at jeg er straight

Men kansje det er en skjult beskjed? :blush:

Jeg har prata med Morfar på pub i drømmer før , det betydde fred for morfar fordi han var på den plassen i verden han likte best, nemelig den lokale puben. Han smilte å var så happy der jeg møtte på han

Lenke til kommentar

Kanskje det er en drøm som presiserer det usikre i ditt forhold til denne jenta fordi det aldri ble noe seksuelt mellom dere?

At det på en måte er noe som "ligger under", kanskje det er underbevisstheten din som sier at noe ikke ble gjort som det skulle blitt?

Bare gjetter litt ut i fra det jeg kan om drømmetyding jeg, da.

Lenke til kommentar
Du er utvilsomt homofil.

9342441[/snapback]

Godt du har oversikt over sexlivet mitt hører jeg. Av alle de deilige jentene jeg har hatt opp igjenom har ingen hatt kuk hvertfall , heheh

Men drømmer er ganske utrolige. Fks på U-skolen drømte jeg altid om ei deilig jente i klassen som jeg pula i et hoppeslott. Det var ikke bare 1 gang jeg drømte akkurat det

Lenke til kommentar

For det første, fordi han har drømt om en jente med penis, betyr ikke at han er bifil eller homo.

For det andre, så drømmer vi masse rart, mest påvirket av opplevelser vi har hatt, men som likevel ikke gjenspeiler sannheten. F.eks i går morges drømte jeg at jeg fikk besøk av eksen, snakket om fortida vår og muligens prøve på nytt. Selv om det er ett år sida vi kuttet all kontakt, betyr ikke det at jeg fortsatt har følelser for henne. Kommet over henne for lenge siden.

Til trådstarter vil jeg si kanskje du har tenkt for mye på denne jenta og deres forhold, slik at underbevisstheten skapte et eget bilde av henne. Kanskje en ide å fortelle henne denne drømmen på en spøkefull måte? Kanskje hun bestemmer seg for å bevise at hun ikke har en "ekstra" del? Hehe

Lenke til kommentar

At du drømte om eksen din og at dere snakket om å bli sammen igjen kan være et resultat av ting som skjer rundt deg nå, forandringer som forvirrer deg, som ikke er ventet, eller ikke ønsket, eller kanskje de er ønsket, men ikke ventet, eller ventet men ikke ønsket, og da trekker hjernen din paralleller.

Lenke til kommentar

Som skrevet over finner jeg ikke eksakt det jeg drømte.

På Siden Om Sex er det noen kategorier , men ingen av dem passer med min skjeve drøm.

Kategorier:

SEX : FORFØRER : EVENTYRER : HAREM : KONKUBINE : HORE : BORDELL : PROSTITUERT

Ingen av de kategoriene står det noe om Jente med penis :!:

Lenke til kommentar

kan noen tolke min drøm da? Jordkloda kom kræsjende ned i fjorden utenfor der vi bor menst jeg, dama og søstra hennes kjørte bil (Jordkloda ned i en fjord! mens vi ennå var på jorda!)

Anyway, tror ikke du skal bekymre deg over at du komme til og begynne og like damer med kuk uansett, en drøm er en drøm.

Og om du gjør det, hva har du da tenkt og gjøre med det?

Tror ikke noe på at drømmer har betydning, dere har vell hørt om lucid drømming, der man kan styre drømmene sine i akkurat den retningen man vil.

Google it motherfucker! :)

-offtopic-

Og vist noen kunne tolket drømmen min hadde det vert litt vittig, eller trenger man mer detaljer, jeg våknet når jorda traff vannet iallefall

-oftopic-

-Fred ut-

Lenke til kommentar
kan noen tolke min drøm da? Jordkloda kom kræsjende ned i fjorden utenfor der vi bor menst jeg, dama og søstra hennes kjørte bil (Jordkloda ned i en fjord! mens vi ennå var på jorda!)

Anyway, tror ikke du skal bekymre deg over at du komme til og begynne og like damer med kuk uansett, en drøm er en drøm.

Og om du gjør det, hva har du da tenkt og gjøre med det?

Tror ikke noe på at drømmer har betydning, dere har vell hørt om lucid drømming, der man kan styre drømmene sine i akkurat den retningen man vil.

Google it motherfucker! :)

-offtopic-

Og vist noen kunne tolket drømmen min hadde det vert litt vittig, eller trenger man mer detaljer, jeg våknet når jorda traff vannet iallefall

-oftopic-

-Fred ut-

9342908[/snapback]

Kategori:

Fallende objekt Fra himmelen:

En voksen person vil bli plaget av prøvelser av uventet art, Men vil overvinne dem å bli berømt.

For et Ungt Menneske Varsler dette Dødsfall og sorg i familien

Uff da

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...