Amped Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvilke Xbox-spill er det som pr. dags dato støtter System Link Play? Det virker ellers som om System Link Play holder på å forsvinne nå som Xbox Live inntar scenen... Eller høres det helt på jordet ut? Og da spør jeg: Vil Halo 2 støtte det? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvilke Xbox-spill er det som pr. dags dato støtter System Link Play? Det virker ellers som om System Link Play holder på å forsvinne nå som Xbox Live inntar scenen... Eller høres det helt på jordet ut? Og da spør jeg: Vil Halo 2 støtte det? http://www.gamer.no/features/xbox_lan_2002/index.html http://www.gamer.no/features/xbox_lan_2002...2/testing1.html Der står det mye om detta. Noen flere spill som har støtte for LAN-spilling er: NFL Fever 2003 Nascar Heat 2002 Moto GP Time Splitters 2 Tony Hawk's 2X -> 4 Det er vel fler enn det også, men det er de jeg kommer på sånn i farta. Jeg har vondt for å se for meg at muligheten for å spille i LAN skal forsvinne. I de fleste spillene har du akkurat de samma valgene i LANs om du har om du spiller Live. Legges det først inn spilling via Live kan du mer eller mindre regne det som garantert at du kan spille via LAN også Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Og da spør jeg: Vil Halo 2 støtte det? Bra spørsmål, har ikke hørt noen bekrefte det ennå, men jeg tar det liksom for gitt når de sier at det blir Live kompatibelt. Håper ikke Microsoft korrumperer Bungie til å kun kjøre støtte for Live, det hadde vært forjævlig! Neida, det skjer sikkert ikke... (knock wood!) Jaime Griesemer (lead designer på Halo2) sier dette om multiplayer på H2: "The main focus of our multiplayer efforts on Halo 2 is the squad-oriented, two-team online game. It will feature Human Spartans versus Covenant Elites and will attempt to capture the oneplayer Halo experience in an online setting. Instead of the gametypes of Halo, the online game will be a real battle with real objectives, supporting events such as airstrikes and lots of carnage" Jo mer jeg leser det han sier, jo mer nervøs blir jeg... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Unreal Championship Ghost Recon Deathrow ...og da tror jeg faktisk det ikke er så veldig mange flere! Utrolig skuffende egentlig. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Unreal ChampionshipGhost Recon Deathrow ...og da tror jeg faktisk det ikke er så veldig mange flere! Utrolig skuffende egentlig. Det er vel rundt 15 spill som støtter system link så langt, og det kommer bare fler og fler. Deathrow Halo Ghost Recon MechAssault MotoGP NASCAR Heat 2002 NFL Fever 2003 TimeSplitters 2 Tony Hawk's Pro Skater 2x Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Unreal Championship Whacked Pluss et par til trur jeg. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du kan være sikker på at Halo 2 støtter system-link. Det er en rimelig populær feature og mange av de nye spillene til MS støtter det. Som MechAssault og det kommende Brute Force. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Er en liten liste over spill som støtter dette på xbconnect.com .. der finner du også et program som lar deg spille syslink spill over nett Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ser av lista på xbconnect.com at vi har glemt Serious Sam ...sånn, da var det i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå