Jakoozie Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) I Q3 av 2008 skal et spill med navnet Prototype lanseres. Spillet kommer til både Xbox 360, PC og PS3. Det er et sandkassespill, kanskje en blanding av GTA og Crackdown, men enda mer voldelig og heftig Det var denne previewen som fikk meg interessert i spillet. Finnes også filmer på gametrailers, f.eks denne. Jeg synes dette spillet ser skikkelig heftig ut, og synes det minner litt om en blanding av GTA, Crackdown og The Darkness.... Jeg skal i hvertfall følge med på dette framover! Spillet skal visst også ha en veldig intens historie, med konspirasjonsteorier og plott-tvister. Herlig Hva synes dere? Edit: La denne tråden her, siden spillet kommer til både Xbox 360, PC og PS3 Endret 23. august 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lese litt om spillet og så en preview på vg.no i dag, og må si jeg ble nysgjerrig på hva dette er. Lenke til kommentar
mr-cookiepants Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser kult ut, men skulle ønske at han ikke muterer, hadde vært kult hvis det lignet litt mer på serien heroes;p. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Prototype ser konge tøft ut, jeg elsker spill som gjør spilleren mektig. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Etter å ha lest om spillet og sett diverse bilder og filmer, er jeg helt sikker på at dette blir et av spillene som havner i samlingen min neste år. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 leste om det i gamereactor og det hørtes ganske fett ut. Kommer nok til å ta en nermere titt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå