mortenna82 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser at det er lansert Messenger for Nokia series 60. Er det mulig å laste denne ned nå, eller er den ikke kommet enda. Isåfall, hvor kan den lastes ned. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vil ikke det fungere før nokia 6110 navigator også? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jo, programmet er for S60 3rd edition. Og 6110N er også det... Lenke til kommentar
mortenna82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 lastet ned Windows Live fra Nokia hjemmesider igår. FIkk da den original programvaren. men jeg får ikke koblet til til, kommer bare at det er noe feil med windows live id, prøv igjen senere. Er det noen andre som har testet dette? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor bruker du ikke den jeg linker til i denne tråden da? Denne fungerer jo perfekt (ihvertfall på N73 & E65)... Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lastet ned den fra den linken for en stund siden (var vel linket til fra en annen plass her inne) og den funker ikke for meg, får logget på og alt sånt fint, men det er alltid bare 2-3 kontakter som vises som pålogget, altså en del færre enn det burde vær Noe jeg har gjort feil, elller telefonen min (N73) som funker litt dårlig, eller bare programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå