Gå til innhold

nForce2, er det noe tess?

Pedro80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver å tenker på å oppgradere selv, og etter å ha lest endel rundt omkring på nettet er jeg sikker på at det blir Nforce2 basert. Står egentlig mellom Epox og Asus. Husker ikke nøyaktig betegnelse på kortene, men for min del er det "deluxe" modellene som er aktuelle. Prisforskjellen mellom nedstrippet moddel og topp modell er typisk 200-300 kr som jeg ikke ser noen grunn til å spare her.

Andy

Lenke til kommentar

nForce 2 er konge, så lenge du holder deg unna Chaintech Zenith 7NJS(håpløs plassering av div. ting og produsenten har betalt for å få med en ekstra LAN brikke, men det er bare EN utgang... i tillegg så har prod. skiftet ut lyd chipen med en cmedia som angivelig er skurete (skruletet? :lol: ))

Lenke til kommentar

eh

satan dere kjenner ikke kvalitet,chaintech hovedkortet mitt knuser gjerne ETHVERT asus kort NÅRSOM HELST..

Chaintech er Asus overlegen,dere skjønner det at asus er ikke helt flawless selv om noen av dere tror det.

IKKE faa meg til å poste 50 url`er hvor chaintech får awards.

Lenke til kommentar
eh

satan dere kjenner ikke kvalitet,chaintech hovedkortet mitt knuser gjerne ETHVERT asus kort NÅRSOM HELST..

Chaintech er Asus overlegen,dere skjønner det at asus er ikke helt flawless selv om noen av dere tror det.

før eller siden må du se sannheten i øynene, selv om du er tilbakeholden fordi du har det sjøl: chaintech er søppel

Lenke til kommentar
hva med å slappe litt av og kjøpe et hammerkort til nvidia i stedet (som kommer i mars/april), crush 8 (?) eller nforce3 som noen kaller det.

joda...også når mai kommer, så kan han jo vente på VIA KT500 osv...det kommer alltid noe bedre, så hvorfor vente?

Lenke til kommentar
hva med å slappe litt av og kjøpe et hammerkort til nvidia i stedet (som kommer i mars/april), crush 8 (?) eller nforce3 som noen kaller det.

joda...også når mai kommer, så kan han jo vente på VIA KT500 osv...det kommer alltid noe bedre, så hvorfor vente?

enig der, og vil legge til at det er vel liten vits i å bytte hk hvis man har et relativt oppgående nforce eller via266a eller noe liknende fra før.

dersom man går over fra sdram til ddr er det vel ikke noe tvil at nforce2 pr. idag er beste hk for amd xp

Lenke til kommentar
eh

Jo, det må du nesten. Vil gjerne se tester der Chaintech får awards foran Asus sine kort. Sånne "Editors Choice" eller "Recommnded Buy" drit teller ikke.

-KJ

Lenke til kommentar
eh

chaintech gode? IN MY ASS!!!! har du sett tester og bilder av Chaintech Zenith 7NJS, ser ikke sånn ut i alle fall, legg merke til hvor atx kontakten er lagt og hvilke følger det vil få (HINT: atx kontakten er plasert på høyre siden av cpu sloten noe som vil med føre at man må passe på at ledningen til atx kontakten ikke sperrer for cpu vifta, det der kaller jeg amatørmessig arbeid!!!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...