Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bag, Canvas Field, M1936

Also known as the Musette Bag. This bag is often associated with the paratroopers, but it was general issue to a variety of units and anyone who could get one to replace the unbelievably impractical Haversacks. All hardware is original or exact reprodution.

$49.99

Used by Infantry as well as Paratroopers. Not exclusively an "Airborne" item. (5 1/2''x12'', x11''deep)

fra denne siden

http://www.atthefront.com/us_gear_backpacks.htm

Lenke til kommentar

airborne brukte bare musette bags, mens leg infantry kunne bruke begge, airborne brukte ofte bedre utstyr enn vanlig infanteri og de var sett på som elite og defor ville de ikke brukt dårligere utstyr når de hadde bra tilgjenlig.

tro meg, jeg vet, har holdt på med WW2 utstyr en stund.

du kan gå hit og lese litt

http://www.ww2airsoft.com/

har bra forum og mange bra folk(og noen dårligere)

og jeg tok og sprute 3-4 karer som vet mer enn meg og alle sier de at airborne brukte musette bag.

var foresten det musemumet du fikk brosgyren fra drevet av en franskmann?

kan også ser her fra band of brothers(som er veldig gode på utstyr med få feil)

bob_400x300_image.jpg

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Alright, alright, ser ut som om du har rett :)

Boken/hefte (vet da f*** hva jeg skal kalle den) tar visst feil på det punktet.

Museet ble drevet av franskmenn. Og det var et "offisielt" museeum. Dvs ikke privat eid, skjønt mange av tingene som ble vist ut var lånt fra private samlinger. Bok/heftet ble kjøpt i suvenir butikken.

Likeså jeg kjøpte en bok om the 82nd Airborne divison i suvenir butikken på Airborne museet i St-Mare-Eglise, dog den ikke var kilden min her.

Nok engang Gunfreak19, takker for informasjonen. Erger meg nesten at du vet mer enn meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg har Brothers in Arms: Earned in Blood og det var to ting som plaget med veldig og det var at man ikke kunne skyte gjennom f eks et plankegjerde og at det bare var en vei å gå på alle banene + at man ikke kunne hoppe over gjerder osv. Ser at det med gjerdene er fikset, men er Hells Higway friere(som f eks H&D2)?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...