Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway

Anbefalte innlegg

Karer dette er et spill.

Noen er litt mer realistiske enn andre, men dette er underholdning.

Hvis du ønsker ordentlig realisme så dra i krig sjøl.

Jeg er selv fan av realistiske spill og filmer, men det er nettopp det de er. Spill og filmer. De kan bare gå så langt. Og det burde vi alle forstå.

You want the real deal? Sign up for the army.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metron, det er forskjell på å holde seg realistisk og voldtekt av den kjære Garanden. Det er 8 skudd, mener jeg, i en garand. Og det spesielle med den er at magasinet sitter fast til man har tømt de 8 skuddene.

Den vederstyggeligheten i filmen hadde jo en helt avsindig mengde skudd i seg. Dette er ikke noen tommy gun med trommel. Det er ei rifle. Og, siden du sier, det er bare ett spill. Alle andre ww2 spill jeg har prøvd så har garand hatt 8 skudd (rett meg om det er feil), og de har greid seg helt fint, flere av de har blitt hyllet som de noen av de beste ww2 skyterne som er laget. Hvorfor greier ikke dette spillet det da?

Litt av poenget med ww2 spill er jo at man får bruke våpnene fra den tiden, idag er ikke thompson mye brukt, ikke garand heller. Storstilte bakke angrep er også av mote, med mindre stedet er bombet til suppe først, så da må man nøye seg med spill...

Lenke til kommentar
sett denne før, ca 20 sek ut i traileren sjekk når han skyter med garanden, se på antal hylser som kommer ut av våpenet

9343910[/snapback]

Ja, det er helt forferdelig, skal styre langt unna det spillet her...

9374400[/snapback]

jeg sa ikke at det var fert jeg syns bare det var feslig

Metron, det er forskjell på å holde seg realistisk og voldtekt av den kjære Garanden. Det er 8 skudd, mener jeg, i en garand. Og det spesielle med den er at magasinet sitter fast til man har tømt de 8 skuddene.

Den vederstyggeligheten i filmen hadde jo en helt avsindig mengde skudd i seg. Dette er ikke noen tommy gun med trommel. Det er ei rifle. Og, siden du sier, det er bare ett spill. Alle andre ww2 spill jeg har prøvd så har garand hatt 8 skudd (rett meg om det er feil), og de har greid seg helt fint, flere av de har blitt hyllet som de noen av de beste ww2 skyterne som er laget. Hvorfor greier ikke dette spillet det da?

Litt av poenget med ww2 spill er jo at man får bruke våpnene fra den tiden, idag er ikke thompson mye brukt, ikke garand heller. Storstilte bakke angrep er også av mote, med mindre stedet er bombet til suppe først, så da må man nøye seg med spill...

9375997[/snapback]

våpenet har 8 skudd i spillet, er det bare animajonene på hylsene som er feil, de bruker vist samme animasjon på Garand og Carbinen tenker jeg så da kommer det flere hylser enn man skyter.

det er bare grafisk ikke noe som faktisk skjer i spillet

Lenke til kommentar

Faktisk er svært få av WW2 spillene korrekte når det gjelder M1 Garand.

Ja den hadde et 8 patroners klipp, som "plinget" ut når klippet var tomt, men det var ikke sånn at man måtte skyte våpenet tomt før man kunne lade om.

Det er en feiltolkning som mange spill har gitt Garanden. I virkeligheten kunne soldaten nårsom helst lade om våpenet.

Edit: og jeg refererte ikke til Garanden i min forrige post. Jeg mente å prate om diskusjonen om at man fikk drepe over 200 tyskere i løpet av spillet. Men jeg understreket vel ikke det godt nok.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
vel våpene vil jo oppføre seg slik selv om man spiller lett eller vansklig.

bare hvor mye du tåler og hvor gode fiendene er som blir forandret

9377957[/snapback]

Ja det er jo sant det. Men men, det får da være grenser hvor pirkete vi skal være! Jeg gleder meg ivertfall :)

Lenke til kommentar
jeg syns det bare er bra jeg, syns spredingen var noe overdrevet i de 2 første spillene, hadde den vært så ueffektiv i virkligheten ville ingen brukt den, så jeg liker at de har forandert på det.

9377983[/snapback]

Åja men daså! Trodde du synes det var helt ute på jordet!

Men hva tror du om dette Gunfreak19? Ser det lovende ut? :)

Lenke til kommentar
jeg syns det bare er bra jeg, syns spredingen var noe overdrevet i de 2 første spillene, hadde den vært så ueffektiv i virkligheten ville ingen brukt den, så jeg liker at de har forandert på det.

9377983[/snapback]

9378133[/snapback]

ja ser lovende ut, bra de valge market garden, overlord var liksom gjort, market garden gir nye omgivelser, nye uniformer osv.

at man kan ødelegge sandsekker og gjerer er også tøft.

Lenke til kommentar

9377983[/snapback]

9378133[/snapback]

ja ser lovende ut, bra de valge market garden, overlord var liksom gjort, market garden gir nye omgivelser, nye uniformer osv.

at man kan ødelegge sandsekker og gjerer er også tøft.

9378241[/snapback]

Ja enig med deg der! Market Garden er et perfekt scenario, det var trossalt den største Airborne operasjonene under andre verdenskrig.

Fysikken ser ut til å være på plass, og det er utrolig deilig å se! Plankebiter og sand bare flyr rundt øra dine imens du ligger å plaffer ned tyskere! Dette kommer til å bli knallbra! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...