Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sett denne før, ca 20 sek ut i traileren sjekk når han skyter med garanden, se på antal hylser som kommer ut av våpenet

9343910[/snapback]

Haha, det er første gangen jeg ser en M1 Garand som pumper så mange hylser :!:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Denne traileren er jo mange, mange måneder gammel. Legger dere bare opp randon ting dere finner?

9344513[/snapback]

Jeg skal ikke nekte for at den kanskje er vist i en eller annen sammenheng før, men det har jeg i så fall ikke fått med meg. Ubisoft gav oss denne i går, som en del av pressemateriellet de delte ut i forbindelse med denne ukes Games Convention i Tyskland. Vi hadde den ikke fra før, og syns den var interessant, så da la vi den opp :-)

Beklager hvis du ble skuffet.

Lenke til kommentar

Man kan alltids skvise mer ut av WW2-sjangeren.

Hvis vi fikk flere spill fra f. eks: Stillehavskrigen (som Medal Of Honor Pacific) kunne det blitt mer interessant, for flere.

Er meget interessert i WW2, men begynner å bli lei av at spillene dreier seg for det meste om Operasjon Overlord (Normandie invasjonen) og vestfronten.

Noen andre alternativer ville vært bra.

Lenke til kommentar
Kan de virkelig skvise ut mer underholdning og handling av WW2-sjangeren? Eller blir dette et 100% skyte-/drepespill?

9344759[/snapback]

hvis du har spillt de andre BiA spillene så vet du at BiA er helt anderledes en de andre WW2 spillene

9344953[/snapback]

Har spilt BiA: EiB og RtH. At de var så annerledes kan jeg ikke huske (bortsett fra mer realistiske lyder og våpen)...

Gi meg noe handling som ikke (bare) er i Frankrike! :)

Lenke til kommentar
Kan de virkelig skvise ut mer underholdning og handling av WW2-sjangeren? Eller blir dette et 100% skyte-/drepespill?

9344759[/snapback]

hvis du har spillt de andre BiA spillene så vet du at BiA er helt anderledes en de andre WW2 spillene

9344953[/snapback]

Har spilt BiA: EiB og RtH. At de var så annerledes kan jeg ikke huske (bortsett fra mer realistiske lyder og våpen)...

Gi meg noe handling som ikke (bare) er i Frankrike! :)

9345058[/snapback]

vell denne i holland, under marketgarden, et misslykka forsøk på å vinne krigen før jul.

og den store forskjellen på BiA og andre WW2FPS er jo at du ikke skyter deg gjennom 200 tyskere pr. brett

Lenke til kommentar

Egentlig vill jeg bare si at jeg begynner å bli lei repitasjonen om ww2 om og om igjen... men merklig nok får jeg aldri nok :ph34r:

hehe...

men før jeg kommer så langt, må jeg bli ferdig med halo 2(ett år sia jeg begynte :p)

også må jeg pakke ut og spille drømmefall og empire earh 2 :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Det var jo helt latterlig å mange hylser som fløy ut av m1'n  :roll:

9346128[/snapback]

Dere har alle rett. Denne sjangeren trenger et nytt scenario. Hell's Highway ser bra ut, men det er alltid noen små bugs som plager meg (for mange hylser som blir slunget ut av våpenet og lignende.)

Det er ennå en handling og et scenario som ikke er blitt utforsket, og ennå det mest tragiske og omfattende scenarioet. Russland.

Kanskje jeg skal begynne med litt historie?

I 1940-1941 gikk Hitlers hærtog gjennom Europa glatt, og de vant land etter land. De slo til og med britene tilbake til England, Dunkerque. Etter at Frankrike var blitt erobret, var det tid for å erobre Russland, som var det største landet, men ikke den største militærmakten på den tiden. Hitler sendte en stor del av sin hær til Russland, og kampanjen gikk også "smooth" her. By etter by ble tatt over, og hakekorset vaiet truende fra hver russiske by. Helt til Hitlers hær nådde den lille, men symbolsk viktige elvebyen, Stalingrad. Tyskerne bombet byen og gikk inn med tro på seg selv. Men det viste seg at innbyggerne ikke ville gi opp byen, og etterhvert ble tyskerne drevet tilbake. Den Røde hær, Stalins hær, ankom og det oppstod et massivt slag, Slaget om Stalingrad, menneskehistoriens verste og mest blodigste slag noensinne. Over 1-2 millioner soldater ble drept i den byen. Faktisk så var det flest russere som falt, men da russerne hadde mye, mye mer å gå på, gjorde det ingenting strategisk sett for den Røde hær.

Kulden var den største og mest viktige årsaken til at tyskerne led et så stort nederlag, at over 600 000 tyskere døde der. Ammunisjon, forsyninger og lignende ble borte i slutten av 1942. Og i 1943 måtte tyskerne overgi seg. :ermm:

Dette kunne vært et scenario? Slaget om Russland var det største og mest omfattende av alle kampanjer. Så spør du deg selv: hvorfor faen har ingen tenkt på å lage et spill om dette? Jo, fordi de fleste store spill-utviklere er amerikanske, og som alle vet, er 80% av alle spill amerikanisert. Så jeg mener alltid at når amerikanere i WWII-spill sier: "det var så forferdelig og det verste som noensinne har skjedd", og at de prøver å få fram at det var en skikkelig tragedie, da blir jeg bare litt... irritert. Russland var en tragedie! Der døde 20-30 000 mennesker på begge sider hver dag! :cry: I Frankrike døde 1000-2000 hver dag! :!: Do the maths!

By the way, dere burde sjekke ut Red Orchestra - beste WWII-spillet noensinne! :thumbup:

Lenke til kommentar
det har vært mange spill med russland under krigen.

COD spillene, Battlefield, og RO.

RO er et kjempe bra spill, men jeg har aldri vært noe fan av østfronten, som gearfreak syns jeg utstyret og våpene er kjedelige.

9362665[/snapback]

Ærlig talt. CoD og Battlefield har ikke tatt realisme opp for alvor! Russerne snakker jo engelsk, for Christ's sake! I tillegg er CoD så klisjé. Man plaffer ned så mange tyskere på egenhånd, og alle framstiller tyskerne som nazister, noe som bare 20% av alle tyskere i hæren på østfronten faktisk var!

Og våpnene på østfronten var ikke kjedelige! Den første Assault riflen, STG44 ble oppfunnet der, som deretter ledet til AK-47 i 1947. Pluss; PPSH (submaskingevær med tallerkenmagasin) er jo så nydelig. :love:

Og Bolt-action riflene er det faktisk mulig å skyte noen fiender med, for en gangs skyld. Pluss at lading og lignende er realistisk! :hmm:

Dere alle vet at jeg snakker om RO. :)

P.S: Jeg har spilt alle WWII-spill og vet hva jeg snakker om.

Endret av Slu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...