Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) *snip* For min del er det mer etikk enn regler, egentlig. Og jeg føler nakne barnebilder er litt annerledes enn nakne tenåringer, av en eller annen grunn. EDIT: Og det skjer noe i mitt hode som sier at de har lov å vise seg frem med tillatelse fra foreldre som på en måte rettferdiggjør det i mitt hode ved fylte seksten år. Litt mer i stand til å ta sine egne valg enn en fjortenåring. Burde i hvert fall være det. Endret 23. august 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Enig med eplefe. En annen sak er at ingen foreldre ville la sin 15-16 åring stille opp på akt, kunstnerisk eller ikke. Selv har jeg en avtale med en jente i Bergen som vil bli modell. Jeg hadde ikke sagt nei om hun hadde vært et år yngre, 17. Hun er m.a.o. 18 år, og det er bra. Stefaren er nemlig dørvakt på en brun pub, og tidligere aktiv bokser. Han vet i tillegg godt hvem jeg er, siden også jeg har drevet med kampsport, og har vært dørvakt på en brun bar i samme nabolag. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Husker det var en utstilling med ei som tok bilder av barna sine nakne, viste bl.a kjønnsørgan osv i 10ish års alderen.Så div. er det i kunstens navn kan du slippe unna med det meste med de rette underskriftene uansett alder =) Jepp, men jeg ville ikke tatt noen sjanser likevel. Plutselig får man noen angrende foreldre som begynner å krangle over hvor grensene skulle gått, uansett hvor mye (eller lite) rett de har er det kjedelig. Er modellen myndig, har de ikke noe de skulle ha sagt juridisk. Jeg har uansett ikke tenkt å begynne som fotograf, så for min del spiller det liten rolle... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sally Mann. Det er en artikkel om utstillingen på foto.no her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sally Mann. Det er en artikkel om utstillingen på foto.no her. 9343531[/snapback] Hun er svært kontroversiell i USA, men her i Europa har hun ikke fått like mye kritikk for sine barnebilder. Når man tenker på det, så sensureres selv barnerumper på Americas Funniest Home Videos. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer veldig på åssen i heiteste hun har klart å overtale barna sine til dette bildet ... NB! Klikk på eget ansvar! Klikk her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spesielt bilde kan man si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå