Leetrune Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kan jeg det?? kan dere gi meg URL elns til et prog ellerno IM NOOB. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja. Gå hit for guide og gratis proggies: www.doom9.org Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja det kan du. Men du vil oppleve kvalitets tap under konverteringen. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du mister ikke nød vendig viss kvalitet... Må bare ha riktig programm.. Så må du ha nok cder... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kvalitetstap får du uansett. Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kvalitetstap får du uansett. Stemmer det.....encoding på encoding på encoding sier seg selv at det ikke blir bra etterhvert. Har du tilstrekkelig tv-ut kvalitet på skjermkort og tv som takler det så får du bedre kvalitet på divx slik enn ved å slenge det over på svcd...dessuten er det så mye mer digg enn å måtte skifte cd`er i dvd-spilleren Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kan jeg det?? kan dere gi meg URL elns til et prog ellerno IM NOOB. her har du link til TmpgEnc, et divx-til-vcd prog. Trykk-her Happy Encoding Lenke til kommentar
meastp Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Et besøk til http://www.vcdhelp.com kan også være lurt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 For ikke å snakke om www.doom9.org Hm. Deja vú. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå