EinarEriksen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå har Microsoft og Nokia lansert MSN-klienter til en rekke Nokia-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hva med å velge ett bra program istede for live messenger? Det er så crapy at man får frysninger av å bruke det, prøvde det nå som telenor har det gratis, det er mer verdt å koste på seg datatrafikken å velge noe annet. Programmet har en tendens til å gi meg følgende feilbesjeder: nettverksfeil, prøv igjen senere O.o tidsavbrud, prøv igjen senere Så kommer den opp i hytt og gevær, og da tømes batteriet sånn "knipps" samt går noen min å få inn alle kontakter som er pålogget, selv ved bruk av 3g... Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan i alle fall slenge på at jeg fikk det til å fungere på 6120 Classic, for dere som har den Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Javel, og hvordan skal en betale for dette? Har den cracka leeka versjonen, hvis jeg fortsetter å bruke den, kommer netcom til å se dette og fakturer meg for dette? Gidder ikke betal 50 kr/mnd for msn på mobilen, latterlig Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Netcom sitt msn funker jo foreløpig på ingen Series 60 mobiler.... hvis det er denne de refererer til eller er det en annen som har blitt lansert nå? Edit: Fant ut nå, dette er noe nytt, sjekk linken under: http://europe.nokia.com/A4491268 Endret 23. august 2007 av adilr82 Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hm....er det bare meg eller savner vi sånne og andre tjenester til "vanlige" series 60 telefoner! Jeg har en Nokia N70 og blir så sur når produsentene bare lager ting til de nyeste mobilene! Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) hva med å velge ett bra program istede for live messenger?prøvde det nå som telenor har det gratis, det er mer verdt å koste på seg datatrafikken å velge noe annet. 9341857[/snapback] Nei, det du har prøvd er et helt annet program. Les testen de linker til i artikkelen http://www.amobil.no/tester/mobil-programv...series_60/41238 Bra man ikke trenger å bruke den lekkede versjonen mer, må se å få prøvd denne snart. edit: Ser på siden, og det er jo ganske så bra integrert. Email i innboksen og alle kontakt-menyer og lignende, bildeopplasting direkte til space, sending av hva man vil av filer via msn.. For meg som aldri gikk over til noe annet enn hotmail er dette fine nyheter. Endret 23. august 2007 av arehei Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken? 9345871[/snapback] Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken? 9345871[/snapback] Det lurer jeg også på... 9345909[/snapback] les I en prøveperiode i starten vil tjenesten være gratis hos norske operatører. Både hos Telenor og NetCom er tjenesten gratis til 1. september, og etter ligger prisen på 49 kroner per måned inklusive datatrafikk. det vill si programmet er gratis og bruke men er du netcom eller telenor kunde og velger feil oppkobling blir det kostende 49kr/mnd andre må belaste seg på å betale datatrafikk, det kan du også velge med telenor og netcom... bare velg riktig oppkobling! Endret 23. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Og hvor laster man dette ned? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Og hvor laster man dette ned? 9345936[/snapback] Her: http://europe.nokia.com/A4491268 Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan i alle fall slenge på at jeg fikk det til å fungere på 6120 Classic, for dere som har den 9342177[/snapback] Hvordan fikk du til det? Den ligger jo heller ikke i lista over støttede telefoner. Jeg har en Nokia 6110 Navigator og skulle gjerne hatt denne klienten Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hva med å bruke andre programmer enn microsoft sitt? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg er åpen for forslag jeg Linker ?? Edit: testa en Fring klient, men min 6110 lå ikke i supported lista, så jeg prøvde den til n95, og det funka ikke bra Endret 24. august 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 og hvordan velger jeg riktig oppkobling for å slippe å betale ? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan i alle fall slenge på at jeg fikk det til å fungere på 6120 Classic, for dere som har den 9342177[/snapback] Hvordan fikk du til det? Den ligger jo heller ikke i lista over støttede telefoner. Jeg har en Nokia 6110 Navigator og skulle gjerne hatt denne klienten 9348677[/snapback] Ja hvordan fikk du til det? Jeg hadde den utlekte BETA versjonen på både n80 og e90 min. Men det var jo en fil du lasta ned til pcen og overførte til telefonen. Denne må du jo laste ned i menyen til telefonen. Hvordan får du til det i en telefon som ikke står i listen? Ligger i "Last ned" på N80 men ikke på E90. Siden BETA funka på begge burde denne også gjøre det Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken? 9345871[/snapback] Det lurer jeg også på... 9345909[/snapback] les I en prøveperiode i starten vil tjenesten være gratis hos norske operatører. Både hos Telenor og NetCom er tjenesten gratis til 1. september, og etter ligger prisen på 49 kroner per måned inklusive datatrafikk. det vill si programmet er gratis og bruke men er du netcom eller telenor kunde og velger feil oppkobling blir det kostende 49kr/mnd andre må belaste seg på å betale datatrafikk, det kan du også velge med telenor og netcom... bare velg riktig oppkobling! 9345918[/snapback] Hva er riktig oppkombling da, altså den gratise? Og hva er "feil"den du må betale for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg