kensund Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hva synes dere? Desverre tok jeg alt på full auto.. Endret 24. august 2007 av kensund Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bildet er stilig det, og de spesielle fargene er en ikke ubetydelig faktor. Hva er det som gir vannet den spesielle fargen? Det er overhodet ikke interessant, det som er interessant er hvilke innstillinger automatikken foretok. Det har du ikke lagt ved bildet, og den opplysningen du har gitt gir jeg bengen i. Innstillinger, ikke hvilken type automatikk, please. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 "Mineralvann" vil jeg tro. Har sett lignende i Hellas.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 "Mineralvann" vil jeg tro. Har sett lignende i Hellas.. 9342501[/snapback] Farris, altså :!: Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg vil tippe at det skyldes hydratisert Jern(III)-oksid. Eller "rust", som det også kalles Lenke til kommentar
si Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Holder en knapp på rust jeg også. Enten det, ellers er det en av de sju berømte landeplagene som har rammet distriktet ditt. I såfall anbefaler jeg å reise bort noen uker, og ta din førstefødte med. Jeg liker komposisjonen i dette bildet veldig godt! Plasseringen av huset og linjene som leder inn mot det, f eks fjellet i bakgrunnen. Fargene er ganske duse, men de der sykkelgreiene eller hva i allverden det er skaper litt struktur og farger så ikke hele inntrykket blir tåkete. Behagelig, men ikke kjedelig. Fint at du ikke har overdrevet den rødfargen i vannet noe helt enormt i PS som mange sikkert ville ha gjort. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Merkelig balanse i bildet, føles nesten som det skal tippe ned mot venstre, samtidig som jeg føler en overvekt mot høyre. Likte dette. Litt merkelig. Lenke til kommentar
kensund Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Veldig hyggelig at dere likte bildet mitt av sølepytten.. Er en glad amatør som snart begynner å få dreisen på hva blender betyr.. Teknisk info fra bildefila er: Brennvidde er 18.0 mm f/9.0 iso 400 "huset" i bakgrunnen er en taubanesentral for kull (hint: filmen Orions Belte) ellers har ikke gjort noe veldig mye i photoshop, bare endret litt på bakgrunnen. Vannet får sin merkelige farge av jernoksid ja. Er veldig fornøyd med motivet selv. hadde ei flott kveldssol i ryggen og en diger snøbyge som akkurat hadde rast over meg, du ser at den akkurat har passert "sukkertoppen" i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå